
به گزارش جام جم آنلاین از بیبیسی، در حال حاضر دولت کویت با ۶.۸ درصد بزرگترین سهامدار خصوصی دایملر است و گروه خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی با ۳.۱ درصد در رده دوم قرار دارد.
جیلی تاکنون کارخانههای ولوو، لوتوس، شرکت تاکسی لندن را خریده و سهم عمدهای از کارخانه پروتون مالزی را در اختیار دارد. گفته میشود هدف این شرکت از خرید سهام دایملر، دسترسی به فنآوری ساخت خودروهای الکتریکی است.
خبرگزاری رویترز ماه پیش گزارش داد که دایملر ماه پیش حاضر نشد برای فروش پنج درصد سهامش به جیلی تخفیف بدهد و از این شرکت خواست در صورت تمایل سهام را به قیمت بازار خریداری کند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛