متهم پرونده سقوط مرگبار در چاهی در غرب تهران در تازه‌ترین اعترافات مدعی شد، دوستش هنگام سرقت یونولیت به داخل چاه افتاده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۳۸

به گزارش جام‌جم، عصر 21 شهریور امسال، در جریان سقوط دو مرد جوان به داخل چاهی در پل ستاری تهران، یکی از آنها فوت کرد و با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، تحقیقات دراین باره آغاز شد. این درحالی بود که خانواده جوان فوت شده شناسایی و در جریان تحقیقات مدعی شدند پسرشان با مرد مجروح اختلاف حساب داشته و احتمال می‌دهند او به قتل رسیده است. دوست مرد فوت شده بعد از بهبود بازداشت شد و دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران انتقال یافت .

متهم به بازپرس محسن مدیروستا گفت: ما سال‌ها باهم رفاقت داشتیم. کار او فروش موادغذایی به مغازه‌داران بود. ده روز قبل از حادثه من کارم را با او شروع کردم. او متاهل بود و دو فرزند داشت، به همین دلیل درآمد بیشتری نصیبش می‌شد. دوستم طلبمان را از مغازه‌داران گرفت و به من پولی نداد. ساعت 20 و 30 دقیقه سه‌شنبه، او سراغم آمد و خواست چون سقف خودرویش خراب شده، یونولیت کنار چاه را سرقت کنیم و روی سقف ماشین بگذاریم. من کنار خودرو ماندم و او رفت. 15 دقیقه گذشت، اما از او خبری نشد که با شنیدن ناله‌هایش، اطراف را جست‌وجو کردم. ناگهان به داخل چاه افتادم و متوجه شدم دوستم آنجا افتاده است. او چون پیش از این راننده آمبولانس بود مدام می‌گفت گمان می‌کند قطع نخاع شده است. سه ساعت او زنده بود و با هم حرف می‌زدیم. من بسختی خود را به دهانه‌چاه کشاندم و کمک خواستم که چند نفری آمدند و نجاتم دادند، اما دوستم فوت کرد.

متهم جوان به پلیس آگاهی منتقل شد و قرار است دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه مورد بازبینی قرار گیرد تا معلوم شود مرد فوت شده، خودش در چاه افتاده یا دوستش او را به داخل آنجا انداخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها