حضور اکبر عبدی در یک برنامه تلویزیونی مطابق معمول همراه با صراحت و شوخ طبعی این بازیگر بود.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۳۹

او از اعتماد زیاد به گفته‌ها و مشورت‌های عبدالله اسکندری گفت و میزان آن را تا حدی دانست که اگر به او بگوید از یک ساختمان ده طبقه پایین بپرد این کار را انجام می‌دهد. عبدی در بخشی از برنامه، جایگاه فعلی‌اش که از تجربه کار با کارگردانان صاحب نام ایرانی به دست آمده را نتیجه عدم پذیرفتن هر نقشی عنوان کرد و گفت در زمانی که برای ایفای نقش در سریال «بازم مدرسه‌ام دیر شد» برای هر قسمت 1000 تومان دریافت می‌کردم یک نفر پیشنهاد ایفای همین شخصیت در یک اثر سینمایی و دریافت 450 هزار تومان را داد که من آن را نپذیرفتم.

دیگر نمی‌توانم راه بروم

ملکه رنجبر از جمله بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون محسوب می‌شود که مخاطبان تلویزیون بیشتر بازی او را با مجموعه «زیر آسمان شهر» به یاد دارند.

او با اشاره به اوضاع جسمانی‌اش به باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: پیر شده‌ام و دیگر وقت رفتن است. دیگر حتی نمی‌توانم راه بروم و باید عصا دست بگیرم. من از شش سالگی وارد تئاتر شدم و الان حتی نمی‌توانم راه بروم! می‌ترسم زمانی که از دنیا رفتم، کسی نباشد سنگ قبرم را بگذارد.

او درباره خانه سینما هم گفته است: دو سال پیش که مریض بودم، از خانه سینما به عیادتم آمدند؛ ولی بعد از آن دیگر هیچ خبری نشد. این اواخر حتی شاخه گلی هم نفرستادند.

فرمول لذت بردن از زندگی

سروش صحت درباره لذتبخش کردن زندگی در ویژه برنامه عید قربان حالا خورشید نکات جالبی مطرح کرد. او گفت اعتقادش لذت بردن از لحظه لحظه زندگی است. صحت که ترس از شعاری شدن حرف‌هایش داشت در توضیحش گفت انجام کاری که به آن علاقه‌مندیم، خوردن غذا یا آب سردی که در زمان تشنگی می‌نوشیم و حتی در سرمای هوا، لباسی که ما را گرم نگه می‌دارد همه مواردی است که لذت بسیار در آن نهفته است. صحبت از لیسانسه‌ها هم شد و گفت‌وگو به سمت ظرفیت‌های شوخی کردن با مشاغل هم رفت که در این باره درخواست صحت عدم نگاه عمومی به یک شخصیت یا نقش بود. تصویر ذهنی‌اش از مراسم حج نیز در نوع خود جالب بود و از جایی که از یکسان شدن آدم‌ها در برابر عظمت پروردگار و قطره بودن در برابر دریا حرف زد.

به دنبال آرامش

آرش ظلی‌پور، مجری برای معرفی میلاد کیمرام او را بازیگری معرفی کرد که پله‌پله بالا آمده و به نوعی از زیر صفر به موقعیت فعلی رسیده است. کیمرام ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد که اخیرا و با افزایش سن سعی می‌کند دنبال آرامش بیشتری باشد و نتیجه‌اش این شده که از خیلی اتفاقات و آدم‌های پیرامون خود دوری کند. صحبت سمت موضوعات مختلفی رفت از نحوه لباس پوشیدن تا استقبالش از شوخی یوسف تیموری با او در جشن حافظ یا مثلا این که هیچ‌گاه نشده که شرط حضورش در یک اثر عدم حضور بازیگری دیگر باشد. وی اعتقادش این بود که به عنوان هنرمندی که دنبال‌کننده دارد نسبت به فضای مجازی وظیفه‌ای دارد. این‌که مطالب با کیفیت ارائه کرده و امید به زندگی را در آنها بیشتر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها