داریوش ارجمند در برنامه شب فیروزه‌ای توفیق سریال دیدنی امام علی(ع) را حاصل خلوص نیت عوامل این اثر عنوان کرد که تنها برای عرض ارادت به امام علی(ع) فعالیت کردند و در فکر شهرت و درآمد از این مجموعه نبودند که البته موجب کمک این امام نیز شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۸۳

به گفته او برای اجرای بهتر نقش مالک اشتر حتی به مشهد رفته و از امام رضا(ع) مدد گرفته است. او که به واسطه این برنامه به کرمان دعوت شده بود، خود را متولد کرمان دانست و از اتفاق تصادفی و جالب تماس هوشنگ مرادی کرمانی وقتی در یکی از هتل‌های این شهر به سر می‌برد یاد کرد که اشتباهی به جای تماس با پیروز ارجمند با این بازیگر تماس گرفته و همین امر باعث گفت‌وگوی آنها شده بود. صحبت از غذاهای محلی این شهر که شد از فست‌فودی شدن مردم و اضافه وزن بچه‌ها گله کرد.

آسیب‌های روحی آهنگ جام جهانی

آخرین برنامه دورهمی با حضور احسان خواجه امیری حسابی رنگ و بوی خداحافظی گرفت، مخصوصا وقتی این خواننده آهنگ سلام آخرش را اجرا کرد. خواجه امیری ازجمله افرادی بود که بار دیگر در برنامه دورهمی یاد مرحوم افشین یداللهی را زنده کرد. او گفت که از یداللهی درس زندگی یاد گرفت و مانند پدر در موفقیت‌هایش سهم داشت و حتی برای تیتراژ سریال غریبانه او را به قاسم جعفری معرفی کرد. صحبت از اشتباهات که شد با تاسف از آهنگش برای جام جهانی یاد کرد و ادامه داد نقدهای فراوان و صدمات روحی حاصل از آن هنوز همراهش است و اگر به گذشته برمی‌گشت این کار را قبول نمی‌کرد. او در بخشی دیگر از علاقه‌اش به محمد اصفهانی و اجرای یکی از ترانه‌هایش در مدرسه سخن گفت.

بغض‌های سروش جمشیدی

سروش جمشیدی یا همان قیمت دورهمی در برنامه «دلویزیون» داستان هزار راه رفته‌اش برای رسیدن به این جایگاه را تعریف کرد و حال این که در میانه همین حرف‌ها، مواقعی بغض اجازه صحبت را از او می‌گرفت. جمشیدی از روزهای فراوانی گفت که تلاش‌هایش به در بسته می‌خورد و این موضوع سبب می‌شد که شب‌ها در تنهایی خودش بغض کند. به گفته جمشیدی این وضعیت ادامه داشت تا این که از طریق مجموعه طنز «در حاشیه» آن اتفاق خوب برایش رقم خورد. او در ادامه گفت به درخواست دستیاران مدیری و در کمال ناامیدی فیلمی از خودش گرفت و فرستاد که اتفاقا مورد پسند هم قرار گرفت و در همان روزهای اول منجر به قراردادی 90 قسمتی شد. او از مهران مدیری به‌عنوان تاثیرگذارترین آدم زندگی هنری‌اش یاد کرد.

ورزشکار حرفه‌ای سابق

علی رضوانی که به واسطه گزارش‌های ورزشی ویژه و قابل توجه‌اش شناخته می‌شود در برنامه مهتاب این جلب توجه را حاصل صراحت و رک بودنش عنوان کرد و این که هیچ وقت علاقه‌ای به خنثی بودن در ارائه اخبار نداشته است. وقتی از او درباره چگونگی علاقه و ورودش به حرفه خبرنگاری ورزشی پرسیده شد به نکته جالبی اشاره کرد و گفت قبل از خبرنگاری، ورزش حرفه‌ای می‌کرد و عضو تیم ملی کونگ‌فو بود. او که مدت‌هاست با اجرای بخش خارج از گود در اخبار 20:30 بیشتر مورد توجه قرار گرفته، در توضیحش از اهداف این برنامه گفت که در قالب این بخش با نگاهی برابر به زوایای کمتر دیده شده ورزش و مظلومیت بعضی ورزشکاران و ورزش‌ها می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها