خوش‌بینانه‌ترین طرفداران پاری‌سن‌ژرمن نیز نمی‌توانستند تصور کنند که جذب بازیکنی همچون نیمار به این سرعت بتواند تیم مورد علاقه آنها را متحول کند. آمار سه گل و سه پاس گل در دو بازی انجام شده برای PSG نشان می‌دهد که در طول فصل جاری باید منتظر موفقیت‌های بیشتری از این ستاره برزیلی بود. بازی یکشنبه‌شب پاریسی‌ها مقابل تولوز و پیروزی 6 بر 2 را می‌توان آغاز کار فوق‌العاده نیمار در پارک دو پرنس دانست.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۸۱

او اگرچه در این بازی دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل به هم تیمی‌هایش داد، اما اوج حرکتش در زمان به ثمر رساندن گل دوم خود و گل ششم PSG بود که با دریبل فوق‌العاده چند بازیکن توانست دروازه حریف را باز کند. به زعم بسیاری از کارشناسان این بازی نشان داد که نیمار نه‌تنها تحت تاثیر باشگاه جدید خود قرار نگرفته بلکه در حال تبدیل شدن به تکیه‌گاهی مهم برای این تیم است. عملکرد درخشان نیمار در دو بازی گذشته موجب شده تا اونای امری، سرمربی PSG این طور در مورد او صحبت کند: برای من به عنوان یک مربی کار کردن با بازیکنی بزرگ مانند نیمار لذتبخش است. حضور نیمار در لیگ فرانسه و برای پاری‌سن‌ژرمن اتفاقی نیکو است و باید از آن بهره برد. هر مربی و بازیکنی آرزو دارد برابر چنین بازیکنانی بازی کند و الان ما بسیار خوشحالیم که یکی از این بازیکنان را در تیم خود داریم.

یکی دیگر از نکات مهم این بازی در ابتدا و هنگام یک دقیقه سکوت بازیکنان دو تیم برای قربانیان حادثه تروریستی اخیر در شهر بارسلون رقم خورد که دوربین‌های تلویزیونی تصویر نیمار را در حال گریه کردن ثبت کردند. اگرچه طرفداران بارسا هنوز مورد احترام و توجه نیمار است، اما اظهاراتش در پایان بازی تولوز نشان داد او دل خوشی از مدیران بارسا ندارد. او در گفت‌و‌گو با شبکه دپورتس کواتروی اسپانیا به انتقاد از مدیران بارسلونا پرداخت و گفت: من از دست مدیران بارسلونا ناراحتم. فکر نمی‌کنم آنها افراد شایسته‌ای برای اداره این باشگاه باشند. لیاقت بارسلونا بیشتر از آنهاست.

او حرف‌هایش را این طور ادامه داد: چیزی ندارم که به مدیران بارسلونا بگویم جز این‌که از آنها ناامید شدم. من 4 سال از دوران بازیگری‌ام را در بارسلونا گذراندم و آنجا بسیار خوشحال بودم. با خوشحالی دوران بازیگری‌ام را در آنجا آغاز کردم، 4 سال شاد را سپری کردم و با خوشحالی هم آنجا را ترک کردم، اما از آنها راضی نیستم. به نظر من آنها نباید اداره این باشگاه را برعهده داشته باشند. بارسلونا لایق آن است که مدیران به مراتب بهتری داشته باشد و همه این را می‌دانند. نیمار همچنین با بیان این‌که هم‌تیمی‌های سابقش هم از وضعیت خود ناراضی بوده‌اند، تأکید کرد: امیدوارم که شرایط بارسلونا در ادامه فصل بهتر شود و آنها دوباره همان تیم سابق شوند و توانایی رقابت با هر حریفی را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها