انتشار عکسی از ملی‌پوشان تکواندوی ایران پشت درهای بسته فدراسیون تکواندو بازتاب زیادی در جامعه ورزش داشته است. بهنام اسبقی، یکی از ملی‌پوشان گفته هرچه منتظر مانده بود تا رئیس را ببیند، اما دری به رویش باز نشد. او از اصل ماجرا حرف می‌زند و می‌گوید: برای حضور در رقابت‌های گرندپری از سوی فدراسیون جهانی، دعوت‌نامه دارم، اما فدراسیون اجازه حضور در این مسابقات را به من نمی‌دهد.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۳۰

دو ساعت پشت در معطل شدم، اما خبری نشد که نشد. مگر من قهرمان تیم ملی نیستم؟ یک سوال دارم، چرا نمی‌توانم رئیس فدراسیون را ببینم؟ واقعا نمی‌دانم چرا این رفتارها را با ما می‌کنند.

اسبقی ادامه داد: من می‌خواستم پولادگر را ببینم تا مشکلاتم را با او مطرح کنم، اما به من گفتند نامه‌ات را تحویل بده، خودمان به دست او می‌رسانیم. من هم نتیجه‌ای نگرفتم و فدراسیون را ترک کردم. من رنکینگ 17 المپیک دارم و از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده‌ام، اما نمی‌دانم دلیل این رفتار مسئولان فدراسیون چیست؟ اردوی تیم ملی برای حضور در مرحله اول رقابت‌های گرندپری آغاز شده و ما بیرون از اردو هستیم.

او گفت: اگر دلیل برخورد فدراسیون نداشتن بودجه است، من حاضرم با هزینه شخصی به مسابقات گرندپری بروم. فقط مسئولان فدراسیون باید برای حضور من و مهدی خدابخش تائیدیه‌ای به فدراسیون جهانی ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها