دعوت پرستویی از مردم برای دیدن «ویلایی‌ها»

پرویز پرستویی با وجود نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و ژانرهای مختلف، بیش از هر چیز با بازی در آثار سینمای دفاع مقدس و فیلم‌های ابراهیم حاتمی‌کیا شناخته می‌شود. بازیگر فیلم‌های روبان قرمز، موج مرده و بادیگارد، بتازگی در صفحه اینستاگرام خود مردم را به دیدن فیلم دفاع مقدسی «ویلایی‌ها» دعوت کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۷۲۰۵

به گزارش جام‌جم، این بازیگر در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکس‌هایی از طناز طباطبایی و پریناز ایزدیار در فیلم ویلایی‌ها منتشر کرد و نوشت: «دوستان عزیزم. اگر به سینمای ناب علاقه‌مندید، اگر به سینما با موضوع دفاع مقدس علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنم فیلم سینمایی ویلایی‌ها به کارگردانی خانم منیر قیدی را حتما ببینید. چون چند روزی از اکران آن باقی نمانده. به نظرم این فیلم اولین فیلم سینمایی دفاع مقدس است که محوریت شخصیت‌هایش را شیرزنان سرزمینمان تشکیل داده‌اند. تردید ندارم که از دیدن این فیلم لذت خواهید برد. بنده به هیچ وجه در این فیلم سینمایی ذی‌نفع نیستم ولی از آنجایی که این فیلم را دوست دارم و مطمئن هستم از دیدنش لذت خواهید برد، این پست را گذاشتم.»

پرویز پرستویی، فیلم‌های سینمایی خانه کاغذی ساخته مهدی صباغ‌زاده و قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی را در نوبت اکران عمومی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها