رئیس اتاق اصناف ایران گفت: از مردم تقاضا داریم که زولبیا، بامیه، آش و حلیم که در ماه مبارک رمضان مصرف بالایی دارد را از عاملین فروش که پروانه کسب دارند تهیه کنند.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۵۹
آش و حلیم را از عاملین فروش تهیه کنید

به گزارش جام جم آنلاین، علی فاضلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: از آنجایی که مواد اولیه مورد استفاده در آش، حلیم و زولبیا و بامیه و رعایت بهداشت در تهیه آنها اهمیت زیادی دارد از مردم می خواهیم از دستفروشان کنار خیابان ها و مراکزی که پروانه کسب ندارند خرید نکنند.

وی با بیان اینکه نظارت و کنترل خدمات برعهده اتاق اصناف است، تاکید کرد: بازرسین در طول ماه مبارک رمضان همواره در بازارها حاضر هستند و به صورت مستمر تقویت می شوند اما در شرایطی که شهروندان تخلفی مشاهده کردند آن را به 124 اطلاع دهند.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: تعیین قیمت ها برعهده اتاق اصناف نیست بلکه نظارت بر کالای قیمت گذاری شده از وظایف اتاق اصناف ایران است.

آش و حلیم تنها به طور میانگین 10 درصد افزایش قیمت داشت

وی افزود: در بحث زولبیا بامیه تنها هشت درصد افزایش قیمت نسبت به پارسال پذیرفته شد و در حال حاضر نرخ مصوب 11 هزار و 500 تا 12 هزار تومان (115 هزار ریال تا 120 هزار ریال) است.

علی فاضلی تاکید کرد: البته نکته حائز اهمیت این است که امسال خالص فروشی است و باید بدون وزن جعبه محاسبه شود.

رئیس اتاق اصناف ایران اظهارداشت: آش و حلیم نیز نسبت به پارسال تنها 10 درصد افزایش قیمت داشت و در حال حاضر نرخ مصوب آش و حلیم بین 8 تا 15 هزار تومان (80 تا150 هزار ریال) در بازار است.

وی در پایان تصریح کرد: مشکلی از نظر تامین اقلام خوراکی و کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان نداریم و در برخی موارد مازاد بر نیاز در انبارها موجود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها