بازتاب

عملکرد ضعیف دوومیدانی‌کاران در آغاز فصل

برنامه مجله دوومیدانی در گفت‌وگویی با ولی‌الله صالح‌نیا، پیشکسوت دوومیدانی، به ارزیابی مسابقات آغاز فصل در شیراز پرداخت. این رقابت‌ها پنجشنبه و جمعه برگزار شد که به گفته صالح نیا حدنصاب‌های به دست آمده در آن بسیار پایین بود.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۰۳

رکورددار اسبق دهگانه ایران به رادیو ورزش گفت: این که اسم قهرمانی کشور را بر مسابقات آغاز فصل گذاشتند، جالب نیست؛ زیرا قهرمانی کشور یعنی حداقل دو سه رکورد زده شود و در مجموع یعنی ورزشکاران به نهایت و اوج آمادگی رسیده باشند؛ درحالی که معنی آغاز فصل در خودش است، یعنی شروع کارها.

این پیشکسوت ادامه داد: مسابقات مهمی پیش‌رو داریم و اهالی فدراسیون لازم است بدانند ورزشکاران طبق برنامه و تقویم باید پیشرفت خود را نشان بدهند. ما توقع نداریم برادران صمیمی 65 متر یا 66 متر پرتاب کنند، اما با اختلاف یک متر و دو متر فاصله پرتاب داشته باشند نه این که شاهد پرتاب‌های 55 یا 56 متر باشیم. ما از این دو ورزشکار توقع داریم بتوانند جا پای احسان حدادی بگذارند. متأسفانه فدراسیون دو‌و‌میدانی در بحث ساخت و ساز تنها مانده است. من از مسئولان آموزش و پرورش و مسئولان وزارت علوم و فناوری درخواست حمایت از این رشته ورزشی را دارم؛ زیرا این سازمان‌ها قشر جوان را در اختیار دارند.

صالح‌نیا گفت: فدراسیون در بحث استعدادیابی و قهرمان‌پروری یک مقدار مشکل دارد؛ زیرا بودجه آن به نسبت بسیاری از فدراسیون‌ها کم است و این مساله بخشی از کار را زمین می‌گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها