پاناتینایکوس به دنبال جذب رامین رضاییان

باشگاه یونانی پاناتیایکوس به دنبال جذب رامین رضاییان برای فصل آینده است.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۲۰
پاناتینایکوس به دنبال جذب رامین رضاییان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا ، رامین رضاییان ۲۷ ساله بعد از جدایی از پرسپولیس به دنبال تیم جدید خود است تا شانس حضور در جام جهانی روسیه را داشته باشد.

در این بین سایت اسپورت ۲۴ یونان خبر داد: درخشش کریم انصاری‌فر و مسعود شجاعی در فوتبال یونان باعث شده است تا باشگاه‌های این کشور به دنبال جذب بازیکنان ایرانی باشند.

بعد از این که صحبت‌هایی درباره جذب سعید عزت اللهی از سوی باشگاه پاناتینایکوس در تابستان سال گذشته به میان آمد این بار این باشگاه یونانی به دنبال جذب رامین رضاییان است که رضایت نامه خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است.

رضاییان متولد ۲۱ مارس ۱۹۹۰ است و با ۱.۸۵ سانتیمتر قد در توپ‌های هوایی و فوتبال هجومی بازی خوبی را انجام می‌دهد. او در این فصل ۱۳ بار برای پرسپولیس به میدان رفت و توانست برای تیم صدرنشین چهار گل به ثمر برساند. او همچنین چهار پاس گل نیز برای دیگر بازیکنان این تیم فراهم کرده است.

رضاییان طی پانزده بازی ملی توانسته دو گل به ثمر برساند که برای یک مدافع هافبک راست آمار خوبی است.

اخیرا صحبت‌هایی از پیشنهاد برای جذب رضاییان از سوی تیم‌های بلژیکی و هلندی شنیده شده است، اما به نظر می‌رسد حضور دو بازیکن ایرانی در لیگ یونان نظر مساعد رضاییان برای حضور در این کشور را ایجاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها