گروگانگیری خواستگار شکست خورده

مرد جوان وقتی با جواب رد دختر مورد علاقه اش رو به رو شد، اعضای خانواده او را به گروگان گرفت. مرد گروگان‌گیر در محاصره پلیس به خودش شلیک کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۱۶

به گزارش جام‌جم، در ساعات اولیه سه‌شنبه ماموران پلیس در پی گروگان‌گیری در منطقه همت‌آباد مشهد قرار گرفتند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، مردی مسلح اعضای خانواده‌ای را به گروگان گرفته است. با توجه به تیراندازی مرد مسلح، احتمال قتل گروگان‌ها از سوی او مطرح شد و برای نجات جان اعضای این خانواده، ماموران رهایی گروگان یگان ویژه پلیس وارد عمل شدند.

ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند بر اثر تیراندازی گروگان‌گیر مسلح، مادر خانواده از ناحیه بازو مجروح و دچار خونریزی شدید شده است. فرمانده عملیات وارد گفت‌وگو با متهم شد و سعی کرد او را آرام کند. پس از آرام شدن مرد مسلح، او اجازه داد زن مجروح از خانه خارج شود. پس از خروج این زن، ماموران او را تحویل امدادگران اورژانس دادند تا به بیمارستان منتقل شود. مرد گروگان‌گیر با تهدید اعضای این خانواده به قتل، از ماموران خواست آنجا را ترک کنند. ماموران که جان گروگان‌ها را در خطر می‌دیدند، به صحبت با گروگان‌گیر ادامه دادند تا این که او راضی شد سه نفر دیگر از اعضای این خانواده را رها کند اما همچنان دو نفر دیگر در اختیار او بودند. ماموران رهایی گروگان وقتی پی بردند او حاضر به رها کردن دو گروگان نیست تصمیم گرفتند وارد عمل شده و در عملیاتی غافلگیرانه با دستگیری گروگان‌گیر، دو گروگان او را آزاد کنند.

زمانی که ماموران وارد خانه شده و متهم را محاصره کردند، او با گرفتن اسلحه به سمت خود،خودکشی کرد که با حضور امدادگران اورژانس در خانه و انتقال مرد جوان به بیمارستان، او از مرگ نجات پیدا کرد.

سرهنگ علیرضا شریفی، فرمانده یگان ویژه استان خراسان رضوی در این باره گفت: در تحقیقات مشخص شد، متهم خواستگار دختر این خانواده بود که با جواب رد آنها روبه‌رو شده بود. او وقتی نتوانست رضایت خانواده دختر جوان را کسب کند با تهیه سلاح وارد خانه آنها شد و این گروگان‌گیری را رقم زد.

وی افزود: پزشکان وضعیت عمومی گروگان مجروح و مرد گروگان‌گیر را رضایت‌بخش اعلام کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها