مهم‌ترین حوادث چهارشنبه‌سوری

شامگاه سه‌شنبه انفجار بمب دست‌‌ساز در جیب یکی از افرادی که به دلیل مزاحمت برای شهروندان دستگیر شده بود، هنگام انتقال به کلانتری 12‌ با وانت دو کابین، منجر به مصدومیت هفت نفر شد. این اتفاق در خیابان عباسی تبریز رخ داد و خودروی پلیس نیز مربوط به کلانتری 12 تبریز بود.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۷۳

در حادثه‌ای دیگر هم ساعت 23 و 35 دقیقه سه‌شنبه در بین بلوار هاشمیه و هنرستان ابتدای خیابان 19 کوچه بهمن 12، فردی داخل خودروی پلیس راهور یک ترقه پرتاب کرد که به خاطر انفجار شدید یک سرهنگ و یک سرباز پلیس راهور که برای ایجاد نظم رفت و آمد در منطقه حضور داشتند بشدت مجروح شدند. این دو مامور پلیس هم اکنون در بیمارستان فارابی مشهد تحت درمان هستند. آخرین گزارش‌ها حاکی است وضعیت جسمی آنها رو به بهبود است. معاون دادستان مشهد از تشکیل پرونده‌ای در این باره برای شناسایی عامل پرتاب ترقه خبر داد.

همچنین انفجار مواد محترقه در داخل خودروی تیبا در خیابان فرایبورگ اصفهان باعث سوختگی شدید دو پسر شد. دو سرنشین خودرو در حال حمل مواد محترقه بودند که پس از انفجار در خودرو گرفتار شدند.

در شهرستان مهاباد هم انفجار مواد محترقه باعث تخلیه چشم دختر 25 ساله‌ای شد. در تهران هم زنی میانسال به خاطر اصابت مواد محترقه به صورتش بینایی خود را از دست داد.

یک مرد 27 ساله در تهران نیز هنگام ساخت مواد منفجره دست‌ساز بر اثر انفجار دو دست و دو پای خود را از دست داد.

این جوان در خیابان یکم نیرو هوایی تهران مشغول ساخت مواد منفجره بود که دچار حادثه شد و با وجود رسیدن ماموران اورژانس و انتقال وی به بیمارستان امام خمینی(ره)، متاسفانه فرد مجروح دو دست و دو پای خود را از دست داد.

جوانی 23 ساله هم بر اثر شدت جراحات ناشی از انفجار مواد آتش‌زا در شهر بهارستان اصفهان جان خود را از دست داد. این جوان به دلیل انفجار مواد محترقه از ناحیه سینه و شکم بشدت مصدوم شده بود. مصدوم بلافاصله پس از وقوع حادثه از شهر بهارستان به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شد، اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته، در بیمارستان فوت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها