رئیس پلیس‌راه استان البرز از انسداد مقطعی آزادراه کرج ـ قزوین به مدت سه روز خبر داد و گفت: محدودیت‌ها به دلیل نصب سازه نگه‌دارنده پل حصارک اعمال می‌شود. سرهنگ رضا معظمی گودرزی در گفت‌وگو با مهر، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و با توجه به ‌ضرورت نصب سازه نگهدارنده پل حصارک توسط پیمانکار آزاد راه کرج‌ ـ قزوین، محدوده حصارک مسدود و بار ترافیکی به مسیر کنار پل هدایت می‌شود. وی اجرای این عملیات را از سه‌شنبه 19 بهمن‌ تا پنجشنبه 21 بهمن‌ اعلام کرد و گفت: اجرای این محدودیت از ساعت 9 تا 16 خواهد بود.
کد خبر: ۹۹۹۴۹۳

محدودیت‌های ترافیکی در کرج ـ چالوس

رئیس پلیس راه البرز در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به این‌که با افزایش دما احتمال سقوط بهمن در جاده کرج ـ چالوس وجود دارد، گفت که با توجه به تعطیلی آخر هفته، محدودیت ترافیکی در جاده کرج ـ چالوس اعمال می‌شود.

گودرزی افزود: از ساعت 15 روز جمعه 22 بهمن تا ساعت 23 همان روز تردد وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه 22 بهمن تا ساعت 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود. گودرزی گفت: این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می‌شود. رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بعکس ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها