فرزند زنده‌یاد ناصر عبداللهی گفت: افتخار می‌کنم فرزند چنین هنرمند ماندگاری هستم که بعد از گذشت یک دهه از پروازش همچنان گرم در دل تک‌تک مردم باقی‌مانده است.
کد خبر: ۹۸۵۲۴۹
افتخار می کنم فرزند ناصر عبدالهی ام

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا نوید عبداللهی در حاشیه دهمین گرامیداشت ناصر عبداللهی، با بیان اینکه دهمین سالگرد تولد اسطوره موسیقی جنوب، ناصر عبداللهی باشکوه برگزار شد، اظهار کرد: افتخار می‌کنم فرزند چنین هنرمند ماندگاری هستم که بعد از گذشت یک دهه از پروازش همچنان گرم در دل تک‌تک مردم باقی‌مانده است.

وی افزود: خوشحالم که پدرم راه را برای تمامی هنرمندان گشود، برای تمامی هنرمندانی که از این خطه پا به پایتخت می‌گذارند و باعث افتخار این شهر و مرزوبوم می‌شوند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام که بندرعباس قطب هنر و موسیقی است و پتانسیل بالایی در این زمینه دارد و هنرمندان دیگری هم داریم که شاید حمایت نشدند و دیده نشدند.

این خواننده پاپ تصریح کرد: اکنون وقت این است که بیشتر آن‌ها را حمایت کنیم و یکی از اهداف برگزاری این گرامیداشت همین موضوع است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کمپینی با عنوان سوز یا سبز راه‌اندازی کرده‌ایم، بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این کمپین ترغیب هنرمندان به حمایت از محیط‌زیست و ایجاد یک موج فرهنگی در جامعه است و امیدواریم در تحقق این امر موفق باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها