در مراسم موسوم به «گلوب ساکر» که در دبی و کشور امارات برگزار شد، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن سال 2016 انتخاب شد.
کد خبر: ۹۸۴۰۳۶

این مراسم هر سال در امارات برگزار می‌شود و امسال با برتری رونالدو در حضور کاندیداهایی مانند گریژمان، مسی و واردی به پایان رسید. در بخش داوران، مارک کلاتنبرگ انگلیسی داور سال شد. علی‌رضا فغانی، داور شایسته کشورمان، کاندیدای بخش بهترین داور بود اما انتخاب نشد. در بخش مربیان هم در حالی که به نظر می‌رسید زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید عنوان بهترین را به دست بیاورد، فرناندو سانتوس پرتغالی بهترین مربی نام گرفت و رئال مادرید هم به دلیل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام‌جهانی باشگاه‌ها بهترین باشگاه دنیا شناخته شد.

ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان در مراسم گلوب‌ساکر در دبی ادعا کرد دیگر هیچ‌کس نباید به توانایی‌های او شک کند. او گفت: بهترین سال ممکن را پشت سر گذاشتم. با پرتغال قهرمان یورو و با رئال قهرمان لیگ قهرمانان شدم و نمی‌توانم چیز بیشتری بخواهم. جایزه گلوب‌ساکر هم واقعا خوشحالم کرد و باعث شد افتخارات امسالم تکمیل شود. از این به بعد به من شک نکنید و اگر هم شک دارید به عملکرد خودم، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال در سال 2016 نگاهی بیندازید. از هم‌تیمی‌هایم و به طور خاص فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال متشکرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها