نسخه نهایی جدیدترین اثر بلند سینمایی حسین قناعت، «قهرمانان کوچک» تا چند روز آینده آماده خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۸۱۸۵

حسین قناعت درخصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی قهرمانان کوچک گفت: همه کارهای فنی فیلم به پایان رسیده و فقط بخش افترافکت آن در مرحله نهایی است که تا چند روز آینده تمام می‌شود. بزودی نسخه نهایی فیلم آماده خواهد شد.

او درباره نمایش این فیلم عنوان کرد: در ابتدا برای اخذ پروانه نمایش اقدام می‌کنیم و پس از آن برنامه‌هایی برای اکران داریم. به خاطر فضای کمدی و شادی که این فیلم دارد، تلاش می‌کنیم در عید نوروز اکران شود.

برزو ارجمند، بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ‌چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان، یاس نوروزی، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری بازیگران این فیلم هستند. قهرمانان کوچک به نویسندگی حسین قناعت با مخاطب قرار دادن خانواده‌های ایرانی بخصوص دانش‌آموزان و نوجوانان تلاش دارد فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را به آنان آموزش دهد؛ چرا که اهمیت نوجوانان در فرهنگ‌سازی این چنین موضوعاتی قطعا بر کسی پوشیده نیست. سازندگان این فیلم تصمیم دارند با کمک این نسل این مطلب را در جامعه مطرح کنند که چنانچه با خرید خود از تولید داخل حمایت کنیم، قدم بزرگی در پیشرفت صنعت بویژه ایجاد اشتغال در کشور برمی‌داریم./ باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها