سامسونگ تایید کرد که گلکسی اس 8 قابلیت خم شدن ندارد

سامسونگ 2 دلیل برای به تاخیر انداختن عرضه گوشی‌های قابل خم شدن را مطرح کرده است که یکی عدم وجود موبایل‌های قابل خم شدن شرکت‌های رقیب در بازار و همچنین قبول نکردن ریسک پس از جنجال و بحران ایجاد شده توسط گوشی‌های گلکسی نوت 7 را می‌توان برشمرد.
کد خبر: ۹۶۸۰۰۴
سامسونگ تایید کرد که گلکسی اس 8  قابلیت خم شدن ندارد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پروداکت ریویوز، هنوز برای انتشار اخبار سامسونگ از قابلیت خم و تا شدن تلفن همراه هوشمند (اسمارت‌فون) گلکسی اس 8 پیش از راهی شدن آن به بازار در سال آینده خیلی زود بود، که در چند روز اخیر اخباری مبنی بر بهره بردن گوشی گلکسی اس 8 از صفحه نمایش و بدنه قابل خم شدن در محیط وب و شبکه‌های اجتماعی بر سر زبان‌ها افتاد. به طوری که همه کاملا امیدوار شده بودند که این تلفن همراه هوشمند که قرار است سال آینده در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2017) رونمایی شود باید از قابلیت خم شدن کامل برخوردار باشد. اما امروز سامسونگ خبری را منتشر کرد که شاید از نظر یک سری از کاربران چندان خبر خوشی نباشد.

از قرار معلوم شرکت سامسونگ اعلام کرده است قصد دارد رونمایی از تلفن‌های همراه هوشمند خود که قابلیت خم شدن دارند را به تاخیر بیاندازد. چندین دلیل برای به تعویق انداختن عرضه به بازار گوشی‌های تاشو ذکر شده است که از جمله اصلی‌ترین آنها می‌توان کم بودن تقاضا برای گوشی‌های دارای قابلیت خم شدن را نام برد. به همین علت سامسونگ فکر می‌کند که فروش این‌گونه گوشی‌ها در بازار چندان موفقیت آمیز نخواهد بود.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها