علی‌رغم وابستگی شرکت سامسونگ به سیستم عامل اندروید و تکیه آن بر مجموعه اپلیکیشن های گوگل، این شرکت مدت‌ها است تلاش می‌کند تا تجربه کاربری را از مرزهای گوگل خارج ساخته به حوزه فناوری خودش منتقل کند.
کد خبر: ۹۶۶۱۸۸
گلکسی اس8 سامسونگ ؛ باهوشی که انتظارش را نداشتید!

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از رویترز ، سامسونگ گوشی گلکسی S8 را به عنوان برجسته‌ترین نمونه کوشش برای رسمیت بخشیدن به هویت خود در خارج از محدوده مشخص جهان اندروید را به نمایش می‌گذارد.

این گوشی استثنایی به قابلیت هوش مصنوعی ((AI مجهز شده که براساس پلتفرم اختصاصی سامسونگ طراحی شده است.

سامسونگ هنوز همه نقشه‌هایش برای گوشی اس 8 را برملا نکرده است اما پلتفرم AI قابلیت تعامل با رابط‌های کاربری اپلیکیشن‌های سوم شخص را دارد. درست مانند آنچه که سرویس‌های دستیار صوتی آمازون اکو (Amazone Echo) مدت‌ها است ارائه داده و آنچه که سرویس سیری (Siri) از زمان پا به عرصه گذاشتن سیستم عامل iOS 10 اپل انجام می‌دهد.

جالب است بدانیم که چگونه سامسونگ با تکیه بر دستیار هوش مصنوعی (AI assistant) در دنیای هوش مصنوعی تاخت و تاز کرده و جلوی رقبای اسم و رسم دار خود قد علم می‌کند. هوش مصنوعی وایو سامسونگ به آسانی قابلیت پاسخگویی به سئوال‌های پیچیده و پرسش‌هایی که در لفافه هستند را دارد.

از آن جالب‌تر وایو این‌گونه برنامه ریزی شده تا سئوالاتی که برای آن برنامه ریزی نشده است را هم یاد گرفته و بفهمد به آن ها پاسخ مناسب دهد! هر چه شما بیشتر از وایو سئوال کنید ، این دستیار بیشتر شما و علایق‌تان را می‌شناسد.

سامسونگ قصد دارد تا سخت‌افزارهایی را به بازار بفرستد که از هوش مصنوعی ساخته شده توسط این شرکت نیرو می‌گیرند و در این راه درنگ نمی کند تا هرچه سریع‌تر این فناوری های نوین را به دست کاربران برساند.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محسن
-
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
سامسونگ دیگه غیر قابل اعتماده
اااا
-
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
اتفاقا از نكات ضعف خودش خبردار شده و قوی تر برمیگردد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها