برای کاربران این یک معجزه خواهد بود اگر سامسونگ امکان استفاده از قلم اس پن را روی گوشی‌های سری گلکسی اس و مخصوصا گلکسی اس 8 خود تعبیه کند.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۱
سامسونگ هر سال فقط یک موبایل پرچمدارش را رو می‌کند

فقط یک موبایل پرچمدار سامسونگ در هر سال

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اسلش گیر، جای تعجب نیست که امسال مشکل انفجار نوت هفت (Galaxy Note 7) حسابی کمر سامسونگ را در تجارت شکست.

مخصوصا بخش موبایل سامسونگ از این مشکل باتری گوشی‌های نوت 7 بد جوری خسارت دید. بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های داغ و جنجالی سامسونگ به‌خاطر جمع‌آوری این فبلت (phablet) از سطح بازار در تلاش برای کاهش هزینه‌ها متوقف شد.

حالا رسانه‌های کره‌ای خبر می‌دهند که سامسونگ از این هم پا را فراتر نهاده و کمربندها را محم‌تر از سابق بسته است.

در همین راستا در پی خارج کردن سری موبایل‌های نوت از خط تولید پس از این سامسونگ در هر سال فقط یک گوشی موبایل ممتاز را به‌عنوان پرچمدار گوشی های خود راهی بازار خوا‌هد کرد. البته کلید خیلی از اینها در چگونگی موفقیت گوشی گلکسی اس 8 نیز هست.

روشن است که سامسونگ ضربه مالی بدی خورده و دیگر پرچمدار دیگری ندارد تا وقتی فروشش به رکود می‌خورد، روی آن خط تولید شیفت کرده و دوباره بازار فروشش را داغ کند.

از سوی دیگر مشکل شکست نوت 7 تاثیر خیلی بدی روی شرکت‌های فروشنده‌ عمده موبایل مشتری سامسونگ گذاشته است.

با توجه به این امر که احتمال تغییر نظر سامسونگ برای تولید مجدد نوت 7 خیلی کم است، حالا قلم اس پن (S Pen) این شرکت بی‌مصرف و عاطل و باطل مانده است.

مبحث قام استایلوس (Stylus) همیشه مسئله قابل بحثی بوده است. حالا با معرفی قلم Apple Pencil شرکت اپل، بدجوری خود را مطرح کرده و مد شده است که اهمیت گوشی‌های موبایل سری نوت به عنوان رقیب قلم دار محصولات آینده اپل را برای سامسونگ دوباره مطرح می‌کند.

برای کاربران این یک معجزه خواهد بود اگر سامسونگ امکان استفاده از قلم اس پن را روی گوشی های سری گلکسی اس خودش تعبیه کند.

این کار از بسیاری از سردرگمی‌ها جلوگیری کرده و در پیروی از الگوهای شرکت‌های دیگری مانند اپل، گوگل، اچ تی سی و دیگران سامسونگ را با آنها هماهنگ می‌سازد که این امر شانس بازسازی مجدد تصویر تخریب شده این شرکت را فراهم می‌کند. اما هنوز سامسونگ اعلام نکرده است که تصمیمی در این مورد دارد یا نه و همه کاربران منتظرند ببینند آینده چه می‌شود.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها