توضیحات بختیار رحمانی درباره جنجال‌سازی اخیرش

نمی‌دانم چرا برایم حاشیه درست می‌کنند؟

بختیار رحمانی بازیکن جنجال‌ساز استقلال پس از چند روز سکوت سرانجام درباره اتفاقات بازی با سیاه‌جامگان حرف زد و البته رسانه‌ها را عامل به حاشیه رفتن تیمش دانست. او در این مسابقه وقتی تعویض شد، با عصبانیت از زمین بیرون آمد و حتی روی نیمکت استقلال ننشست.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۷

منابع خبری گفتند حتی او قصد نداشت با اتوبوس تیم به فرودگاه برود و قصدش این بود جداگانه عازم فرودگاه شود. رحمانی پس از چند روز سکوت خود را می‌شکند و درباره این اتفاقات توضیحاتی می‌دهد: «اصلا این طوری نبود که چون تعویض شدم اعتراض کرده‌ام. این چیزی است که بعضی‌ها می‌گویند. من اگر می‌خواستم ناراحت شوم قبلا ناراحت می‌شدم، زمانی که دو بازی روی نیمکت نشستم و بازی نکردم. آن موقع کسی دید که بختیار رحمانی واکنشی نشان بدهد؟» او در پاسخ به این سوال که یعنی واقعا آن رفتارها به خاطر ناراحتی از تعویض نبود، می‌گوید: «این مساله را رد نمی‌کنم که به هر حال هر بازیکنی در آن دقایق تعویض می‌شد، ممکن بود ناراحت شود. ولی ما همیشه گفته‌ایم که تصمیم کادر فنی قابل احترام است. من هم همیشه این قانون را رعایت کرده‌ام.» ولی او مقابل سیاه جامگان چرا این قانون را رعایت نکرد؟ «به نظر من این موضوع را دارند بزرگ می‌کنند. متاسفانه عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برای استقلال هستند. نمی‌دانم من چه بدی به آنها کرده‌ام که برایم حاشیه درست می‌کنند.»

بختیار اگر روی نیمکت می‌نشست بی‌شک این اتفاقات نمی‌افتاد. رحمانی می‌گوید: «زانویم انصافا درد می‌کرد. نمی‌دانم چرا بعد از بازی کسی در این باره از من نپرسید که چه مشکلی داشتی که به رختکن رفتی. من اگر این کار را کردم چون واقعا در پایم احساس درد می‌کردم.» البته خیلی وقت‌ها شده بازیکن مصدوم از زمین بیرون رفته و روی نیمکت نشسته تا پزشک‌ها به وضعیتش رسیدگی کنند. آیا برای او سخت بود روی نیمکت بنشیند؟ «من فکر می‌کنم که این مساله را بعضی‌ها خیلی بزرگ کردند. استقلال دارد روز به روز بهتر می‌شود و شاید این اتفاق برای عده‌ای خوشایند نیست و می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند. در هر صورت مشکل رفع شده و از اول هم چیزی نبوده است. امیدوارم در بازی‌های بعدی برای تیم مثمرثمر باشم و بتوانم تلاش‌های کادر فنی را پاسخ دهم. من هم در زندگی شخصی و هم در فوتبالم با هیچ کس مشکلی ندارم. در بازی هم اگر علی آقا مرا به میدان بفرستد در خدمت تیم هستم و حتی سرم را برای تیم می‌دهم. اگر هم بازی نکنم از بیرون برای موفقیت تیم دعا می‌کنم.»

البته بختیار به عیادت منصور پورحیدری اسطوره باشگاه استقلال هم رفت که این روزها روی تخت بیمارستان خوابیده. بختیار در این باره می‌گوید: «برای ایشان دسته گل آبی گرفتم و بردم. ایشان خیلی نگران وضعیت استقلال بود و مدام از تیم می‌پرسید و جایگاهمان در جدول. گفتم خیالت راحت باشد منصورخان بزودی ما جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود.»

عذرخواهی کافی نیست، بختیار به نیمکت تبعید می‌شود

حاشیه‌های مربوط به قهر بختیار رحمانی پس از تعویض تمامی ندارد. جالب اینجاست که این بازیکن که خودش سرمنشا همه حاشیه‌ها بوده، روز گذشته مصاحبه کرده و گفته برای تیم حاشیه درست می‌کنند و اجازه نمی‌دهند استقلال در آرامش باشد. این در حالی است که قرار است امروز و در نشستی بین کادر فنی، بختیار به صورت رسمی مصاحبه کند و از همه به دلیل حاشیه‌هایی که رقم زده، عذرخواهی کند. البته و براساس اخبار رسیده، این جریمه برای رحمانی کافی نخواهد بود. به نظر می‌رسد، او در نخستین بازی استقلال هم روی نیمکت خواهد نشست. البته این تبعید در صورتی است که خسرو حیدری آماده بازی نشود. حیدری مصدوم است و اگر به شرایط بازی کردن برسد، این احتمال وجود دارد که بختیار به روی نیمکت تبعید شود تا از این پس و بعد از تعویض به تصمیمات کادر فنی معترض نشود. هنوز چیزی مشخص نیست و همه چیز پس از برگزاری جلسه امروز کادر فنی مشخص می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها