قهرمان پرتاب دیسک ایران که در المپیک ٢٠١٢ با کسب مدال نقره یک افتخار تاریخی در کارنامه خود ثبت کرد و تعداد رشته‌های مدال‌آور ایران در المپیک را به عدد ٤ رساند، بعد از عملکرد ضعیف در المپیک ٢٠١٦ با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شد اما این روزها در سکوت به درمان پای مصدوم خود در تهران می‌پردازد.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۸
احسان حدادی سکوتش را شکست

به گزارش جام جم آنلاین ، احسان حدادی بلافاصله بعد از پایان المپیک ٢٠١٦ ریودوژانیرو را به مقصد آلمان ترک کرد تا پای مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد. البته همین مسأله نیز با شایعه عدم بازگشت او به ایران همراه شد اما مدتی است که نایب قهرمان المپیک لندن در تهران به درمان پای خود می‌پردازد. حدادی دراین‌باره به روزنامه «شهروند» می‌گوید: «فعلا برنامه خاصی ندارم و هر روز فیزیوتراپی می‌کنم. سعی می‌کنم که هر چه زودتر روند درمانی را طی کرده و خودم را برای شروع تمرینات دوباره آغاز کنم. مصدومیت برای هر ورزشکاری به وجود می‌آید و من هم این دوره نقاهت را طی می‌کنم تا دوباره آماده شوم.»

فعلا به خداحافظی فکر نمی‌کنم

بعد از ناکامی احسان حدادی در المپیک شایعاتی درباره خداحافظی او از ورزش حرفه‌ای به وجود آمد اما خود او از انگیزه‌اش برای بازگشت دوباره به دوران اوج می‌گوید: «هیچ برنامه‌ای برای کنار رفتن از ورزش ندارم و اگر این طور بود شاید اصلا عمل جراحی نمی‌کردم. من بلافاصله بعد از المپیک این جراحی را انجام دادم تا در کمترین زمان ممکن به ورزش برگردم. رقیبان اصلی من ٣٧، ٣٨‌سال سن دارند و من تازه ٣١ساله هستم. هر زمان که من هم سن آنها شدم، آن موقع تصمیم می‌گیرم که خداحافظی کنم یا خیر.»

به زودی درباره حاشیه‌ها صحبت می‌کنم

در ماه‌های اخیر اخبار زیادی درباره زندگی شخصی احسان حدادی منتشر شده اما او هنوز واکنشی به این شایعات نشان نداده است. تنها زمانی که شایعه عدم بازگشتش به ایران مطرح شد، به منتقدانش واکنش نشان داد و اعلام کرد وطنش را به هر جای دیگری از دنیا ترجیح می‌دهد. او هنوز هم دوست ندارد به حاشیه‌های پیرامونش پاسخ مشخصی بدهد: «نمی‌خواهم درباره اتفاقات گذشته صحبتی کنم و در حال حاضر حرف جدیدی ندارم. در رابطه با شایعات به وجود آمده نیز به‌ زودی صحبت خواهم کرد. قرار است در آینده‌ای نزدیک یک نشست خبری برگزار کنم و پاسخ تمام این شایعات را بدهم تا خیلی از مسائل برای مردم روشن شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نظر
-
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
خیلی فكر كرده تا بتونه مسایل رو خوب ماس مالی كنه . مسوولین هم كه هواش رو دارن . اما همین اقایون و ایشون بدونند كه اه فردی كه در حقش بدترین بدی رو كرده حتما زمین گیرش میكنه .
سنگ پا از قزوین
-
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
رو كه نیست !!
دروازه غار
-
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
چی داری بگی ؟؟؟؟ حیا كن ...

نیازمندی ها