مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف با بیان این که 497 موقوفه از طرح «مهر تحصیلی» پشتیبانی می‌کنند، گفت: 24 استان مجری این طرح هستند و قرار است 18 هزار و 500 بسته اقلام آموزشی بین دانش‌آموزان جامعه هدف توزیع شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۳۵

به گزارش فارس، حمید عسگری درباره طرح «مهر تحصیلی» که سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای آن را آغاز کرده است، افزود: این طرح برای کمک به امور تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی و دوره‌های اول و دوم دبیرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که استان تهران بیشترین موقوفه را در این طرح به خود اختصاص داده، عنوان کرد: استان ایلام به عنوان کمترین دارنده موقوفه در این طرح حضور دارد.

مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف، تعداد بسته‌های نوشت‌افزار توزیع‌شده بین دانش‌آموزان در مرحله اول طرح مهر تحصیلی را 18 هزار و 500 عدد عنوان و تصریح کرد: مشارکت‌های مردمی هم در این طرح کمک حال مسئولان و مجریان است.

وی افزود: برخی نهادها و سازمان‌های خیریه مانند کمیته امداد امام خمینی با ارائه کمک‌های مالی، از این طرح پشتیبانی می‌کنند.

عسگری درباره نحوه شناسایی دانش‌آموزان نیازمند گفت: وقف‌نامه‌های شخصی، ائمه‌جمعه، جماعات و مبلغین اعزامی، انجمن‌های خیریه فعال، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، هیات امنا و مدیران فرهنگی ـ قرآنی بقاع، دانش‌آموزان شامل این طرح را به سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها