استقلال خوزستان مدافع قهرمانی لیگ برتر بعد از پشت سر گذاشتن چند بازی دوستانه در تهران به اهواز بازگشته و تمرینات خود را از دیروز دنبال کرد. این تیم در آخرین اقدام خود در فصل نقل و انتقالات با یک بازیکن لیگ دسته‌اولی قرارداد بست. استقلال خوزستان ابوالفضل اعلایی مدافع 22 ساله تیم فوتبال فولاد یزد را با قراردادی دوساله جذب کرد.
کد خبر: ۹۲۲۴۷۵

دروازه‌بان برزیلی سایپا در ایران

آلساندرو، دروازه‌بان 29 ساله و برزیلی مدنظر تیم فوتبال سایپا که با این تیم به توافق رسیده است روز دوشنبه برای بار دوم به ایران می‌آید تا قراردادش را با خودروسازان به امضا برساند. این دروازه‌بان که فصل گذشته در سری B برزیل بازی کرد و سابقه بازی در سری A را هم دارد چند روز پیش به ایران آمد اما به دلیل مشکلات روادید نتوانست با سایپا قرارداد ببندد و به کشورش برگشت تا مشکلاتش را حل کند و حالا پس از حل شدن موانع مورد نظر آمده است تا روز دوشنبه قراردادش را با تیم حسین فرکی به امضا برساند.

شاهین به لیگ یک رفت؟

شاهین ثاقبی نام هافبک تکنیکی و سرعتی دو فصل گذشته تراکتورسازی تبریز است که از ملوان بندرانزلی به جمع سرخپوشان تبریزی پیوسته بود، ولی حالا و با اتمام دوران سربازی خود، باید به ملوان برمی گشت. شاهین همین کار را انجام داد، اما ملوان به لیگ یک سقوط کرده و البته مدیران این باشگاه حاضر نمی‌شوند به این بازیکن رضایت‌نامه بدهند تا او بتواند به لیگ برتر برگردد. شاهین طی ماه‌های اخیر چند باری به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده بود، اما حالا باید در لیگ یک بازی کند.

اتفاق جالب در یک سایت رسمی

سایت رسمی باشگاه سپاهان اصفهان دست به اقدام جالبی زد. در صفحه نخست این سایت که اتفاقا پرخبر و پویاست، بخشی وجود دارد که هر بیننده‌ای را متعجب می‌کند و این بخش بتازگی راه‌اندازی شده است. در بالای سایت قسمتی پیش بینی شده که نوشته «اعتماد نکنید» و وقتی روی آن کلیک می‌کنید، با مطالبی مواجه می‌شوید که تکذیبیه‌هایی است در‌باره اخبار غیرواقعی که توسط برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود. در این بخش می‌توانید اخبار سالم و بدون ایراد را بخوانید. به نظر می‌رسد ابتکار جالب توجهی است.

شکایت استقلال از مجیدی

باشگاه استقلال از سرپرست سابق خود بابت مصاحبه‌ اخیرش شکایت کرد. فرزاد مجیدی چند روز قبل در مصاحبه‌ای از مدیریت باشگاه استقلال انتقادات تندی کرد در همین راستا بخش حقوقی باشگاه استقلال به خواسته بهرام افشارزاده از وی شکایت کرده است. افشارزاده در این خصوص گفت: فرزاد مجیدی برای استقلال زحمت کشید اما من از بخش حقوقی باشگاه خواسته‌ام علیه او شکایت کند و محکم به آن رسیدگی کند.

اشتراک جالب پرسپولیس و بارسلونا

یک شرکت ایتالیایی بتازگی اسپانسرینگ پیراهن پرسپولیس را برعهده گرفته است. پس از آن که این شرکت توانست در عقد قرارداد حرفه‌ای با فدراسیون فوتبال و تیم ملی موفق عمل کند، مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز سراغش رفتند تا قراردادی برای البسه سرخپوشان در طول لیگ شانزدهم داشته باشند. جالب این که اسپانسر پیراهن پرسپولیس در حال طراحی پیراهن‌هایی برای باشگاه بارسلونای اسپانیاست و تا به حال 3 کیت جداگانه طراحی و به مسئولان آن باشگاه تحویل داده است. با این حساب در مارک پیراهن، پرسپولیس و بارسلونا دارای اشتراک شده‌اند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها