برای سومین سال متوالی تیم ملی آرژانتین در فینال یک تورنمنت بزرگ فوتبال ناکام ماند و این بار هم مانند سال گذشته این شیلی بود که در فینال تورنمنت صد سالگی کوپا آمریکا، موفق شد حریف نامدار خود را در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد تا برای سه سال دیگر لقب مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را یدک بکشد.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۲

خرارد مارتینو، سرمربی آلبی‌سلسته پس از فینال این رقابت‌ها که بامداد دیروز (دوشنبه) در ورزشگاه مت‌لایف شهر نیوجرسی برگزار شد، با وجود ناکامی دوباره مردانش برای کسب موفقیت در فینال یک تورنمنت بزرگ دیگر، ادعا کرد حق شاگردان او بوده که امسال قهرمان شوند. مارتینو گفت: توضیح آنچه رخ داد، آسان نیست. آرژانتین باید قهرمان این رقابت‌ها می‌شد. این اتفاق واقعاً دردناک است. درد دوباره باختن در فینال آن‌قدر زیاد هست که نتوان احساسی جز ناراحتی داشت. قبول دارم که این شکست و ناکامی دوباره برای بردن جام ناامیدکننده است و این‌که از ما انتظار قهرمانی می‌رفت اما این دلیل نمی‌شود که بازیکنانمان به تلاش‌‌هایشان ادامه ندهند. آنها این کار را با صداقت، تعهد و به شیوه‌ای قابل قبول انجام می‌دهند.

سرمربی 53 ساله آرژانتین ادامه داد: بعد از اخراج مارکوس روخو در حفظ توپ مشکلاتی داشتیم و به همین دلیل ماتیاس کرانویتر را به میدان آوردیم. به میدان فرستادن اریک لاملا هم برای استفاده از خستگی دفاع حریف بود. ما تا آخرین دقیقه به زدن گل امیدوار بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها