تام هاردی عکاس جنگی تازه سینما

تام هاردی در فیلم تازه اش «رفتار نامعقول»، در یک نقش شرح حال گونه ظاهر می شود. نام فیلم در زمان نمایش عمومی، تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۵۳
تام هاردی عکاس جنگی تازه سینما

به گزارش جام جم آنلاین، داستان این درام شرح حال گونه و اجتماعی در باره دان مک کالین عکاس جنگی افسانه ای کشور انگلستان است.

فیلم نامه اقتباسی فیلم را گئورگی بورک با نگاهی به کتاب خاطرات این عکاس می نویسد. این کتاب با نام "رفتار نامعقول" روی پیش خوان کتاب فروشی ها قرار گرفت.

داستان کتاب زندگی مک کالین از دوران کودکی و فقیر بودن او آغاز می شود و شرایط زندگی او در دوران جنگ جهانی دوم را به نمایش می گذرد.

این داستان، ماجراهای زندگی عکاس تا بزرگ سالی و همکاری با نشریه معتبر ساندی تایمز را دنبال می کند. این بخش داستان، تاریخ انگلستان در فاصله دهه 60 تا اوایل 80 میلادی را مورد بررسی قرار می دهد.

دان مک کالین در این دوران در کشورهای جنگ زده ای مثل ویتنام، کامبوج و اوگاندا به فعالیت خبرنگاری و عکاسی پرداخت و به عنوان یک عکاس جنگی معتبر، شناخته و معروف شد.

به نوشته امپایر آنلاین، شرکت مستقل فیلم سازی وورکینگ تایتل امر تولید این درام شرح حال گونه را به عهده دارد. کارگردان فیلم، تا دو ماه دیگر انتخاب و معرفی می شود.

منابع نزدیک به « رفتار نامعقول» می گویند کلید فیلم برداری آن، تا زودتر از اواخر فصل پائیز پیش رو زده نخواهد شد. خود فیلم برای نمایش عمومی در اوایل پائیز سال 2017 آماده می شود.

تام هاردی این روزها مشغول بازی در فیلم تازه کریستوفر نولان به نام «دانکرک» است. فیلم برداری این درام پررمزوراز تا یک ماه دیگر تمام می شود.

قرار است پس از پایان فیلم برداری این فیلم، هاردی جلوی دوربین تلویزیون قرار گرفته و در مجموعه هشت اپیزودی اکشن و تاریخی «تابو» ظاهر شود.

او که با بازی در نقش اصلی نسخه دوباره سازی شده «مکس دیوانه/ مدمکس» به شهرت زیادی رسید، قرارداد بازی در قسمت دوم آن را هم امضا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها