شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ یکم تیر ماه و 15 ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، در برنامه های خود به موضوعاتی همچون بخشش و بخشندگی، و اثرات حسن خلق در تحکیم روابط خانواده می پردازد.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۰
میلاد امام حسن مجتبی (ع) روی خط رادیو سلامت

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، موضوع «نقش بخشش و بخشندگی در سلامت معنوی»، سه شنبه ـ یکم تیر ماه، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، در برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، بررسی می شود.

برنامه صبحگاهی «صبح و زندگی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی این شبکه رادیویی است، در خصوص این پرسش که «چقدر در زندگی تون اهل بخشش هستید؟ بخشنده ترین فرد زندگیتان چه کسی است؟» با کارشناسان گفت و گو می کند.

اطلاع رسانی صبحگاهی، و ایجاد امید و نشاط در شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش از جمله اهداف این برنامه رادیوییاست. از این رو، موضوعات این برنامه رادیویی بر اساس نیاز مخاطبان و دغدغه های شنوندگان از جمله محیط زیست، ترافیک، بیماری ها و غیره انتخاب می شود.

گفتنی است، برنامه زنده «صبح و زندگی»، شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه،بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«تا خدا راهی نیست» از حسن خلق می گوید

ویژه برنامه «تا خدا راهی نیست» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ یکم تیر ماه، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، موضوع «اثرات حسن خلق در تحکیم روابط خانواده» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» با هدف خودسازی و رسیدن به رضایت الهی به مدت 30 شب با ایجاد فضای عرفانی شاد و تلفیقی از بخش های کوتاه و شنیدنی در قالب گزارش، نمایش، داستان، مصاحبه، مسابقه و .. با شنوندگان صدای سلامت همراهی می کند.

حسن خلق و گشاده رویی از برجسته ترین صفت هایی است که در معاشرت های اجتماعی، موجب جلب محبت می شود و در اثربخشی سخن فرد بر دیگران، اثری شگفت انگیز دارد.

در همین ارتباط، برنامه «تا خدا راهی نیست» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، با حضور حجت الاسلام محمد سعیدی، مدرس دانشگاه؛ دکتر راسخی، دکترای تغذیه؛ وحجت الاسلام اسدالله طاهر رضی،کارشناس مذهبی، با موضوع «ابعاد ارتباطی انسان با خدا و خود و اجتماع» به این پرسش که «اثرات حسن خلق در تحکیم روابط خانواده چیست؟» پاسخ می دهد.

گفتنی است، ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز از ساعت 19:10 به مدت 110 دقیقه ، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها