شکار دختران در سایت همسریابی

دکتر قلابی که در سایت‌های همسریابی دختران دم‌بخت را شکار می‌کرد، هنگام مزاحمت خیابانی برای زنی دستگیر شد. متهم از آخرین طعمه خود 250 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۹

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 25 فروردین امسال و در پی شکایت زن 30 ساله‌ای از خواستگار قلابی در دستور کار پلیس قرار گرفت. زن جوان در شکایتش گفت: چندی پیش در سایت همسریابی با جوانی آشنا شدم که خودش را دارای مدرک دکتری در رشته معماری و همچنین فرزندخوانده یکی از جراحان مطرح کشور در زمینه مغز و اعصاب معرفی کرد. پس از مدت کوتاهی، این شخص با ارائه پیشنهاد ازدواج، اعتمادم را جلب کرد و در ادامه با فریب من 250 میلیون تومان به بهانه‌های مختلف از من گرفت.

پس از مدتی، وقتی پولم را خواستم، محمد با تهدید مدعی شد از من مخفیانه فیلم گرفته و در صورت شکایت، آن را در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌کند.

پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم از مجرمان سابقه‌داری است که پیش از این نیز به اتهام کلاهبرداری به همین شیوه دستگیر و زندانی شده و اکنون نیز تحت‌تعقیب دادسرای ناحیه 2 تهران است.

در ادامه تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه «محمد»، کارآگاهان دریافتند که وی به اتهام ایجاد مزاحمت خیابانی، توسط ماموران کلانتری 101 تجریش دستگیر شده که بلافاصله با هماهنگی قضایی، «محمد . م» 34 ساله در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه خانه مجردی متهم در محله امیرآباد شمالی شناسایی و در بازرسی از آنجا، تعداد زیادی گوشی تلفن همراه متعلق به افراد دیگر، کشف شد.

با شناسایی صاحبان گوشی‌های تلفن همراه و مراجعه این افراد به پایگاه یکم آگاهی، مشخص شد تمامی مالباختگان، زنان و دختران جوانی هستند که از طریق شبکه‌های اجتماعی بویژه سایت همسریابی با متهم آشنا شده‌اند.

این افراد پس از مواجهه حضوری با متهم و شناسایی وی، در اظهاراتی مشابه عنوان کردند متهم در زمان قرار ملاقات حضوری با او، به بهانه‌های مختلف مانند تماس تلفنی فوری، گوشی تلفن همراه آنها را گرفته و با سوءاستفاده از اعتماد‌شان، گوشی‌های تلفن همراه را سرقت و فرار کرده است.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و مواجهه حضوری متهم با شاکی اصلی پرونده، متهم به کلاهبرداری، فریب و همچنین تهدید به انتشار تصاویر شاکی در شبکه‌های مجازی اعتراف کرد. وی علاوه بر این، به ده‌ها فقره سرقت گوشی تلفن همراه از زنان و دختران جوان نیز اعتراف کرده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر انتشار بدون پوشش تصویر متهم عنوان کرد: با توجه به شگرد متهم، به خواست قاضی پرونده چهره او بدون پوشش در روزنامه‌ها چاپ می‌شود.

افرادی که در دام این متهم گرفتار شده‌اند، برای پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر، ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها