تسنیم نوشت: ابطحی، مدیرکل اطلاعات استان همدان اعلام کرد: در دو عملیات شناسایی گروه‌های تروریستی که قصد حرکت به سمت تهران را داشتند، دو نفر از تروریست‌ها را که از گروه‌های تکفیری و داعش بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۷

ناامیدی از سازمان‌های بین‌المللی

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید دیروز در مراسم نیمه‌شعبان در جمع نمازگزاران مسجد جمکران گفت: امروز مردم از سازمان‌های بین‌المللی مایوس شده و براین باورند که آنها نمی‌توانند گره از مشکلات موجود جهان باز کنند؛ بنابراین همه منتظر یک منجی هستند. به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: خطبا و نویسندگان نباید مردم و جامعه را نسبت به آینده ناامید کنند؛ بلکه همه باید نسبت به آینده امیدوار و منتظر ظهور باشیم.

عراقچی: تروریست‌ها جایی در میز مذاکرات سوریه ندارند

فارس نوشت: سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در نشست چالش‌ها و فرصت‌های فراروی اجلاس سران گروه 7 در مرکز مطالعات بین‌المللی سیاست عمومی ژاپن با تاکید بر این‌که بحران سوریه راه حل نظامی ندارد، درعین حال هرگونه گفت‌وگو با تروریست‌ها در سوریه را رد و اظهار کرد: در منطق تروریست‌ها جایی برای گفت‌و‌گو و تعامل وجود ندارد، اما در بین سایر طرف‌ها باید به یک راه حل مذاکراتی رسید.

نخست‌وزیر هند در تهران

نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند در راس یک هیات عالی‌رتبه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وارد تهران شد. به گزارش ایرنا، توسعه بندر چابهار، سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز، افزایش مبادلات تجاری و بازرگانی و امضای تفاهم‌نامه و برنامه همکاری فرهنگی دو کشور از جمله اهداف مودی در این سفر عنوان شده است. وی در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: دیدار با رهبر عالی و رئیس‌جمهور ایران، فرصتی مهم برای پیشبرد مشارکت راهبردی بین ایران و هند است.

ایران شکایت خود از روسیه را پس نگرفته است

در پاسخ به برخی اخبار درباره شکایت تهران از روسیه، حجت‌الله خدایی سوری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این‌که ایران شکایت خود از روسیه در مورد اس300 را پس نگرفته است، به سایت خانه ملت گفت: تصمیم‌گیری در این رابطه بعد از تحویل کامل سامانه انجام می‌شود.

لغو محدودیت‌های انتقال بانکی به یورو

ایرنا نوشت: حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه با اشاره به‌این‌که هدف کشور لغو تمامی محدودیت‌های بانکی و مالی و تجاری علیه موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی است، تصریح کرد: محدودیت‌های انتقال بانکی به یورو برای کشورمان برداشته شده است.

هشدار کنگره آمریکا به بوئینگ درباره معامله با ایران

تسنیم نوشت: برخی از اعضای کنگره آمریکا مدیران شرکت بوئینگ را احضار کردند تا به آنها درباره ورود به بازار ایران هشدار دهند.

فرصت‌سوزی با صبر بیش از حد برای برجام

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که صبر بیش از حد برای تحقق‌ برجام، بسیاری از فرصت‌ها را از ما گرفت، گفت: آن انتظار باعث شد رکود دو سال دیگر ادامه یابد. به گزارش فارس، رضایی در نشست معاونت‌های سیاسی نیروهای مسلح استان تهران گفت: توهم ارزانی کالاها و بالا رفتن کیفیت اجناس، باعث تثبیت بیشتر رکود شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها