فرشته سرابندی، بازیگر نقش «سیمین» در مجموعه «دوردست‌ها»، از تغییر این شخصیت در بازنویسی فیلمنامه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۷

این بازیگر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای کار فیلمنامه کاملی داشتیم که در آن «سیمین» دارای شخصیتی منفی بود؛ اما کمی که کار جلو رفت، تغییرات اساسی در نقش «سیمین» داده شد. با تغییرات به وجود آمده، نقش «سیمین» همچنان برای من جذابیت‌های زیادی داشت.

سرابندی عنوان کرد: فضای اصلی «دوردست‌ها» حقیقت‌جویی است. تمام شخصیت‌های کار در پی حوادثی که در گذشته رخ داده است، دچار نوعی بحران هویت هستند. هر یک از این افراد از حقیقت اصلی دور بوده‌اند و به آن از منظر خود نگاه می‌کنند؛ اما حقیقت چیز دیگری است.

بازیگر تله‌فیلم «تنهایی» افزود: با اعمال این تغییرات نقش سیمین منطقی‌تر و به زندگی روزمره آدم‌ها نزدیک‌تر شد. سیمین نمونه یک زن تحصیلکرده از طبقه اجتماعی خاص و همیشه همراه همسرش است. او زنی است که همگام همسرش بوده و با توجه به روحیه جنگنده‌اش در بحران‌ها، منتظر دیگران نیست و خود تصمیم‌گیری و به آن عمل می‌کند. به طور کل با زنی مواجه می‌شویم که می‌شکند اما با قدرت خود را می‌سازد.

وی عنوان کرد: سیمین شخصیتی معقول است که به دیگران نیز حق تصمیم‌گیری می‌دهد. از نظر من این مجموعه قصه‌ای زنانه است که برای مخاطب جذابیت دارد. دوردست‌ها، چالشی زنانه است که به روان‌شناسی انسان‌ها توجه می‌کند. این مجموعه دنیای بروز عواطف افراد و تلاقی جهان زنانه و مردانه را به تصویر کشیده است.

فرشته سرابندی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کار و تعداد لوکیشن‌ها، من متعهد بودم کارم را دقیق انجام دهم. در طول کار کنجکاو بودم روندی را که این شخصیت طی می‌کند، بدانم. من سعی می‌کردم با نقش پیش روم و به همین دلیل در باره موارد زیادی سوال می‌کردم. بسیار خوشحالم که در کنار عزیزان مجربی مانند خانم‌ها گودرزی و فضل‌اللهی و آقای حکیمی و دیگر هنرمندان حضور داشتم. «دوردست‌ها» تجربه خیلی خوبی برای من بود.

وی گفت: امیدوارم در ساخت مجموعه‌ها جایی را به تحلیل تماشاگران اختصاص دهیم، به شکلی که مخاطب نتواند نتیجه داستان را حدس بزند. بعلاوه هر یک از شخصیت‌ها لایه‌های مختلفی را به نمایش بگذارند تا جذابیت کارها چند برابر شود.

بازیگر مجموعه «یوسف پیامبر» افزود: امیدوارم سریال‌ها و فیلمنامه‌ها از شتابزدگی به دور باشند و با برنامه‌ریزی و پژوهش هرچه بیشتر همراه شوند؛ زیرا کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنند، با برنامه‌ریزی‌های دقیق به کار خود متعهد خواهند بود و در نتیجه مخاطب نیز پیگیر کارهای آنان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها