پهپادها کارهای فوق العاده عجیب و جالبی انجام می دهند، طوری که آن ها در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره ما هستند و جای خود را کاملاٌ پیدا کرده اند. چه پهپادهایی که می توانند ویدیو را به صورت زنده استریم کنند و یا پهپادهایی که به سلاح قدرتمندی چون شعله افکن متصل هستند. به نظر می رسد که با روند موجود، هر ماه شاهد ویدیویی از پهپادی تازه با قابلیتی خاص و جالب خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۳
این پهپاد طرح های شما را روی بوم نقاشی می کند

به گزارش جام جم کلیک ، اما چیزی که تا کنون واقعاً دیده نشده بود، پهپادی است که می تواند نقاشی بکشد. ممکن است که کمی خنده دار و یا عجیب غریب به نظر برسد، اما دانشجویان گروه اینترفیس های آزمایشگاه های رسانه ای دانشگاه ماساچوست، با ایده خلاقانه خود، ماشین پرنده ای را ساخته اند که توانایی ترسیم طرح های شما را دارد.

همان طور که در ویدیوی زیر نشان داده می شود، دانشجویان MIT یک دوربین را به پهپادی که قابلیت ثبت لحظه ای ضربات قلم که توسط کاربر ایجاد می شوند را دارد، متصل کرده اند که اطلاعات آن بعداً توسط خود پهپاد کپی می شود تا بتواند طرح مورد نظر را بر روی بوم نقاشی ترسیم کند.

البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که طرح های این پهپاد عالی و بدون نقص نیستند و فقط یک نسخه کپی شده از نقاشی هستند که انسان ها با قلم هماهنگ شده با آن، روی بوم می کشند. دور از انتظار نیست که در آینده ای نزدیک بتوانیم شاهد برگزاری نمایشگاه های نقاشی و آثار هنری پهپادها باشیم.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها