شاگردان دیگو سیمئونه شب گذشته در حالی که از حریف خود پیش بودند،‌با دو گل لیونل مسی و لوئیس سوارز عقب افتادند تا بارسا بتواند اتلتیکو 9 نفره را شکست داده و به صدر جدول صعود کند.
کد خبر: ۸۷۷۷۲۴
سه نکته از دیدار بارسا- اتلتیکو

سایت جام جم ورزشی ، دو برخورد سنگین بازیکنان اتلتیکو با بازیکنان بارسلونا باعث شد تا دو کارت قرمز برای سرخ و سپیدپوشان به ثبت برسد.

در حالی که انتظار می‌رفت تیم مادریدی 2-1 شکست بخورد،روی سانتر زیبای کوکه از نقطه کرنر و ضربه خوب گریژمان،‌ توپ در آستانه ورود به دروازه بود که واکنش بسیار خوب براوو مانع گل خوردن بارسا و به تساوی کشیدن بازی شد.شاگردان لوئیس انریکه پیروزی ارزشمندی کسب کردند که اختلاف آنها در صدر جدول با یک بازی کمتر نسبت به رقبا را افزایش بخشید.

بارسا و تکرار سه گانه

آیا آنها باز‌هم می‌توانند سه گانه را بدست آورند؟ در حال حاضر و با فرمی که در آن هستند، آنها شانس تبدیل شدن به تیمی که برای اولین بار از سه عنوان خود دفاع کرده را دارند. اتلتیکو از کوپا دل ری حذف شده و حالا کار بارسا در این رقابت راحت به نظر می‌رسد. از سوی دیگر در لیگ هم فاصله خوبی با اتلتیکو و رئال مادرید ایجاد شده و به نظر قهرمانی برایشان قابل دسترس باشد.

همچنین بارسا از مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ است. با حضور مسی-سوارز- نیمار در خط حمله ، آبی اناری ها می‌توانند هر حریفی را از پیش روی برداشته و پیروز شوند. با این ترکیب،‌شاید فوتبال دوستان نسخه بهتری از بارسا نسبت به دوره 2009 تا 2011 تماشا کنند.

تیم سیمئونه مقتدر ظاهر نشده

در حالی که هیچ تیمی دوست ندارد شکست بخورد،‌مخصوصا اگر برای قهرمانی در لیگ می‌جنگد،‌شاگردان سیمئونه نشان دادند که برای قهرمانی لالیگا ، مدعی شایسته ای . اتلتیکو همواره در بالای جدول بوده و به نظر تیمی می‌آید که شکست ناپذیر است. آنها شب گذشته با وجود 9 نفره شدن،‌دروازه براوو را با خطرهایی جدی روبرو کردند و به بارسایی که خط حمله فوق‌العاده ای دارد،‌اجازه ندادند برتری خود را افزایش دهد.

خیلی بعید است که با اختلاف 6 امتیازی بارسا و یک بازی کمتر نسبت به حریفان،‌اتلتیکو بتواند دوباره به صدر جدول برسد.با این حال اتلتیکو با حضور سمیئونه فاصله اش با بارسا را کاهش داده و خود را نزدیک تر کرده است. حالا آنها تیمی هستند که برای نایب قهرمانی می‌جنگند نه کسب رتبه سوم یا چهارم.

تفاوت تیم اول و دوم در خط حمله ها بود

خط حمله بارسا در حال حاضر کشنده ترین خط حمله دنیاست. آنها تاثیرگذاری فوق‌العاده ای دارند و این در حالیست که اتلتیکو نتوانست قدرت خط حمله حریف را در خط حمله اش پاسخگو باشد. گریزمان در فرم بسیار خوبی در این فصل قرار دارد ولی با فیکس شدنش به عنوان مهاجم نوک،‌عملا شانس پیروزی اتلتیکو کاهش یافته است. بدون حمایت کافی، گریزمان نتوانست برای تیمش نقش مهاجم گلزن را ایفا کند.

جکسون مارتینز در فصل اولش عالی بوده است. فرناندو تورس نتوانسته خطرناک ظاهر شود ولی لوسیانو ویتو و آنخل کورئا امیدوارکننده ظاهر شدند،‌هر چند که هنوز به نظر قابل اطمینان نمی‌آیند. رقابت بین این دو غول اسپانیایی به نظر در خط حمله آنها بود.

منبع : ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها