میلاد بیگی، تکواندوکار ایرانی تیم ‌ملی جمهوری آذربایجان به عنوان تنها نماینده این کشور در مسابقات انتخابی المپیک قاره اروپا شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۲۹۸۲

به گزارش ایسنا، جمهوری آذربایجان که از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی توسط رادیک عیسی‌اف یک سهمیه المپیک گرفته است، به دنبال کسب سهمیه در یک وزن دیگر است. با انتخاب رضا مهماندوست، سرمربی ایرانی تیم آذربایجان، میلاد بیگی ملی‌پوش سابق تیم ‌ملی ایران با تیم آذربایجان در مسابقات انتخابی قاره سبز شرکت می‌کند. بیگی پیش از این نیز برای تیم آذربایجان به مدال طلای بازی‌های اروپا دست پیدا کرده بود. فرزان آشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی هم از کشورمان از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی به‌طور مستقیم سهمیه المپیک گرفتند.

رویارویی بارسلونا با بیلبائو

بارسلونا در جام حذفی اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود. مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا(کوپا دل‌ری) در حالی قر‌عه‌کشی شد که در مهم‌ترین بازی بارسلونا به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت. در دیگر بازی‌ها والنسیا برابر لاس‌پالماس قرار می‌گیرد، سویا میزبان میراندس خواهد بود و اتلتیکو مادرید تیم صدرنشین لالیگا به مصاف سلتاویگو خواهد رفت. دیدار‌های رفت اول بهمن و بازی‌های برگشت 5 اسفندماه برگزار می‌شود.

اوزیل بازیکن سال آلمان شد

بازیکن میانی تیم فوتبال آرسنال با پشت سر گذاشتن توماس مولر به عنوان بازیکن سال فوتبال آلمان برگزیده شد. مسوت اوزیل عملکرد درخشانی در سال گذشته برای تیم فوتبال آلمان داشته است. اوزیل با 51 هزار رای به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد و مولر و جوناس هکتور از تیم کلن در رده‌های دوم و سوم ایستادند. اوزیل برای چهارمین بار است که به چنین افتخاری دست پیدا می‌کند. وی در سال‌های 2011، 2012 و 2013 به این عنوان دست پیدا کرده بود. اوزیل در سال 2015 هشت بار برای آلمان به میدان رفت که در پنج بازی برنده شد.

یک کامرونی در فولاد

قرارداد دورگ کوئه‌ماها، مهاجم کامرونی با تیم فولاد خوزستان امضا شد. این بازیکن که به درخواست سرمربی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در تمرین‌های این تیم شرکت کرده بود، در روزهای گذشته مراحل تست پزشکی خود را در تهران انجام داد و اینک با شرایط ایده‌آل می‌تواند خط حمله تیم فولاد خوزستان را تقویت کند. به گزارش سایت باشگاه فولاد، آریس سالونیکا یونان، تاتابانیا و دبرسنی مجارستان، لییرسه و کلوب‌بروژ بلژیک، دویسبورگ، کایزرسلاترن و اینتراخت فرانکفورت آلمان، دمیر اسپور و دنیزلی اسپور ترکیه، از جمله تیم‌هایی بودند که مهاجم جدید فولاد در آنها عضویت داشته است. دورگ کوئه‌ماها، سابقه بازی در تیم ملی کامرون و لیگ اروپا (جام یوفا) را نیز در کارنامه دارد. تیم فولاد خوزستان پیش از این مهرداد بایرامی، مهاجم پیشین تیم تراکتورسازی تبریز را جذب کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها