مرد جوان که مدعی بود مزاحم همسرش را به قتل رسانده، قبل از اجرای حکم قصاص براثر بیماری کلیوی جان‌سپرد.
کد خبر: ۸۶۰۳۴۰

به گزارش جام‌جم، 29 اردیبهشت سال 91 ماموران پلیس هنگام گشتزنی در خیابان امیریه با پیکر نیمه‌جان مرد 32 ساله‌ای روبه‌رو شدند. با انتقال مرد مجروح به بیمارستان، او ساعتی بعد جانش را ازدست داد. با تشکیل پرونده قتل، ماموران در بررسی‌های تخصصی متوجه چند تماس ناشناس با مرد جوان قبل از قتل شدند. زن جوانی خود را صاحب خط معرفی کرد و مدعی شد مقتول را نمی‌شناسد و به اشتباه شماره او را گرفته است. با تناقض‌گویی‌های لیلا 26 ساله، او بازداشت شد و یک هفته بعد راز قتل مهران را فاش و شوهر 37 ساله‌اش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد. با دستگیری همسر لیلا به نام حمید، او به قتل مهران به علت اختلافات شخصی اعتراف کرد.

حمید پس از اعتراف به قتل در شعبه 71 دادگاه کیفری محاکمه شد و در دفاع از خود گفت: مدتی بود رفتار همسرم تغییر کرده بود و او همیشه در حال ارسال پیامک بود. از او خواستم ماجرا را تعریف کندکه مدعی شد مرد ناشناسی مزاحمش شده است. با شنیدن موضوع عصبانی شدم و می‌خواستم از مرد جوان انتقام بگیرم. برای همین موضوع را به دوستم رضا گفتم و او پیشنهاد کرد مرد جوان را به قتل برسانیم.

روز حادثه من و رضا در اتاق خواب مخفی شدیم و از همسرم خواستم مرد جوان به نام مهران را به بهانه‌ای به خانه بکشاند. ساعتی بعد وقتی مهران به خانه‌ام آمد، او را با چاقو مجروح و پیکر نیمه‌جانش را با خودروی خودش حوالی امیریه رها کردیم. با اعترافات حمید و با توجه به این‌که او نتوانست ادعای خود را اثبات کند، قضات دادگاه وی را به قصاص محکوم کردند که این حکم در دیوان‌عالی کشور تائید شد. درحالی که قاتل 37 ساله در انتظار اجرای حکم قصاص بود، روز چهارشنبه با مراجعه به ماموران زندان از وخامت حالش خبر داد که بلافاصله ماموران زندان او را به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل کردند. روز پنجشنبه ماموران کلانتری 147 انقلاب در تماس با محسن مدیرروستا بازپرس جنایی تهران از مرگ قاتل 37 ساله به علت بیماری کلیوی خبر دادند. با مرگ حمید در بیمارستان پرونده قصاص او نیز بسته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها