کی روش با رسانه ها مصاحبه نکرد

خوش و بش سرمربی تیم ملی با عادل 2

پشت پرده بازی جدید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

کی روش توپ را به زمین رئیس فدراسیون انداخت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درحالی پس از دیدار با گوام دوباره توپ را به زمین رئیس فدراسیون انداخت که تاکنون بارها از یک حربه نخ‌نما شده استفاده کرده تا علی کفاشیان را تحت فشار قرار دهد.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۷
کی روش توپ را به زمین رئیس فدراسیون انداخت

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین به نقل از مهر، انتشار خبر استعفای کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار با گوام هر چند برای برخی اهالی فوتبال جذاب و تا حدودی قابل باور بود، اما آنهایی که این سرمربی و رفتارهایش را می شناختند به خوبی می دانستند که انتشار این خبر قطعا بدون نیت و هدفی خاص صورت نگرفته است.

کی روش در دوران حضورش در فوتبال ایران درگیری هایی را با برخی عوامل داخل فدراسیون و بیرون از آن داشته و در همه موارد تلاش کرده حرفش را به کرسی بنشاند. او برای رسیدن به این هدف از ابزارهای مختلفی استفاده کرده که یکی از آنها تحت فشار قراردادن علی کفاشیان و مجموعه فدراسیون فوتبال از طریق ایجاد فضای رسانه ای است.

به گفته یک مسئول نزدیک به فدراسیون فوتبال، تازه ترین خواسته کارلوس کی روش افزایش مرخصی هایش بوده که ظاهرا با مخالفت علی کفاشیان مواجه شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد وی به اندازه کافی مرخصی می رود و دیگر نیاز به مرخصی بیشتری ندارد.

با این حال چند روز پس از آنکه علی کفاشیان با افزایش مرخصی کی روش موافقت نکرد، خبری در یک روزنامه دولتی منتشر شد مبنی بر اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بعد از دیدار با گوام از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.

هر چند ابتدا تصور می شد این روزنامه خبر فوق را براساس پیش بینی ها و گمانه زنی هایش منتشر کرده اما با اظهار نظر سردبیر این روزنامه مشخص شد خبر کناره گیری کی روش را مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران به این روزنامه داده است.

با افشای این اتفاق حالا پرسش این است که آیا این خبر با هماهنگی کی روش به روزنامه فوق داده شده یا مدیر رسانه ای خودسر این کار را کرده است البته با توجه به شناختی که از مدیر رسانه ای تیم ملی وجود دارد به نظر می رسد این اتفاق با هماهنگی کی روش رخ داده باشد. با این حال خود کی روش هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است.

شناختی که از کی روش در فوتبال ایران وجود دارد این است که او از چنین حربه هایی برای تحت فشار قراردادن فدراسیون فوتبال به جهت گرفتن امتیازات بیشتر استفاده کرده و این احتمال را باید داد که این بار هم چنین هدفی را دنبال کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها