بهروز افخمی در گفت‌و‌گو با جام‌جم اعلام کرد

ماموریت «هفت» برای نجات سینما

برنامه هفت و یک سوءتفاهم ساده

برنامه سینمایی «هفت» بعد از یک دوره رکود، با تهیه‌کنندگی و اجرای بهروز افخمی جان گرفته و مخالفان و موافقانی دارد. این برنامه در پنجمین قسمت با حاشیه‌هایی همراه شده و نتیجه‌اش نامه‌ای بود که همایون اسعدیان به رئیس رسانه ملی نوشت و البته پاسخ بهروز افخمی به این کارگردان سینما که روز شنبه منتشر شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۳

در آخرین برنامه پخش شده «هفت» به سخنان جنجالی همایون اسعدیان در شبکه خبر، اشاره شد و اسعدیان طی نامه‌ای به دکتر محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما، برنامه «هفت» را تریبون بهروز افخمی و دوستانش دانست.

اسعدیان معتقد است که «دستیابی به راهکارهای نجات سینمای ایران» او را مورد لطف و نوازش قرار داده و نوشته است: دیگر بر همگان معلوم شد که این برنامه نه تریبون اهالی سینمای ایران که تریبون محفل خودساخته آقای افخمی و دوستانشان است.

اسعدیان در بخش دیگری از این نامه هم اشاره کرده است که بهروز افخمی او را از طریق پیامک برای حضور در این برنامه دعوت کرده؛ دعوتی که تهدیدآمیز بوده است اما افخمی عقیده دارد: آقای اسعدیان به‌عنوان سخنگوی کانون کارگردان‌ها، موظف به پاسخگویی درباره حرف‌های جنجالی خودش در شبکه خبر است اما او جواب تلفن را نمی‌دهد. افخمی می‌گوید: پیامک‌هایی که من فرستادم با لحن دوستانه و براساس دوستی و روابط قدیمی بود. ایشان دستیار من در کارگردانی فیلم «روز فرشته» بودند و پیش از آن هم سابقه رفاقت داریم. همایون اسعدیانی که من می‌شناسم اینقدرها ترسو نبود و هر هشداری را تهدید تلقی نمی‌کرد.

در نامه‌هایی که اسعدیان و افخمی نوشته‌اند به موارد دیگری نیز اشاره شده است که بیش از هر چیز برآمده از تفاوت دیدگاه و مشی این دو کارگردان سینماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها