به منظور شفاف سازی قیمت تعیین شده برق؛

دولت مکلف به تعیین قیمت انواع سوخت مصرفی نیروگاه‌ها شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما توانستیم پشت آمریکا را به خاک بمالیم، گفت: آمریکا تصمیم گرفت که ما توانمندی غنی‌سازی هسته‌ای را نداشته باشیم ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری، تصمیم گرفت که این توانمندی را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۲۳۸۱۴
بروجردی: پشت آمریکا را به خاک مالیدیم

سیدعلاءالدین بروجردی شب گذشته در مراسم یادواره 15شهید روستای لاشک‌کجور با اشاره به اینکه امروز ۱۹ هزار دستگاه سانتریفیوژ داریم، گفت: موفق شدیم از موضع ضعف به موضع قدرت برسیم یعنی در یک مصاف نابرابر سیاسی و بین‌المللی هسته‌ای ما برنده شویم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ملت ایران با هدایت‌های مرد الهی حضرت امام (ره) در برابر رژیم ستم‌شاهی ایستادگی و مقاومت کرده و به پیروزی رسیدند، افزود: انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد و رژیم خود فروخته و وابسته مزدور از بین رفت.

بروجردی با اشاره به اینکه زمانی آمریکایی‌ها با 60 هزار مستشار بر کشور ما حاکم بودند و دوران بسیار سختی بود، اظهار کرد: در آن زمان نام ایران به عنوان ژاندارم منطقه بود ولی واقعیت این بود که ما در حضیض ذلت به سر می‌بردیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما توانستیم پشت آمریکا را به خاک بمالیم، تصریح کرد: آمریکا تصمیم گرفت که ما توانمندی غنی‌سازی هسته‌ای را نداشته باشیم ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری، تصمیم گرفت که این توانمندی را داشته باشیم.

وی افزود: دنیا بالاخره پذیرفت، اعتراف کرد، رسمیت داد و قطع‌نامه صادر کرد که جمهوری اسلامی ایران حق غنی‌سازی اورانیوم را دارد، نه اینکه این حق را به ما هبه کرده باشند بلکه ما در عضویت ان.پی.تی این حق را به‌دست آورده بودیم ولی رسمیت آن مهم است که قدرت‌ها بپذیرند و پذیرفتند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش بدانند که اگر بخواهند با صداقت و احساسات ملت ایران بازی کنند، بلایی سر آنها خواهیم آورد که آنها حتما پشیمان خواهند شد. یادواره 15شهید روستای لاشک‌کجور دیشب با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مسجد روستای لاشک‌کجور برگزار شد. (خبرگزاری صداوسیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مقصودلو
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
۰
۰
جناب اقای بروجردی شما چرا ؟ چرا حرفزدن سیاسی را فراموش میكنید ، سرتان را بگزارید پایین شعار ندهید كارتان را بكنید
شما صد نوع از این حرفها بزنید حتی خانمت بعنوان نزدیكترین فرد از شما نمیپذیرد.
چرا با این نوع حرف زدنها ملت را بدبخت میكنید خودتان كه حقوق میلیاردی میگیرید
راستگو
United States
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
۰
۰
.كلی امتیاز دادیم تا توافق انجام شد.هر چه گفته بودند را قبول كردیم..حالا واجبه به ملت دروغ بگی

نیازمندی ها