من قبلا از طریق کابل LAN می‌توانستم به اینترنت متصل شوم، اما از زمانی که ویندوز را از XP به 7 تغییر دادم ، دیگر نتوانستم از طریق کابل به مودم و اینترنت متصل شوم.
کد خبر: ۸۰۴۴۹۴
پرسش و پاسخ: درایور کارت شبکه وایرلس

امیر کاوه از کرج: بناچار از طریق یک دانگل USB WIRELESS ADAPTER با اینترنت ارتباط برقرار کردم. (مادربورد سیستم GIGABYTE GA-M61VME-S2) لطفا راهکارهای حل این مشکل را کامل توضیح دهید.

پاسخ کلیک: با توجه به این‌که مشکل شما با استفاده از دانگل وایرلس رفع شده‌، بعید می‌دانیم تنظیمات مودم به‌هم ریخته باشد. همچنین در ویندوز نیز تنظیماتی برای استفاده از اینترنت وجود ندارد که با ارتقای ویندوز غیرفعال شود یا نیاز به ثبت مجدد آنها وجود داشته باشد. پس مشکل می‌تواند در موارد زیر بررسی شود:

1ـ از صحت عملکرد کابل مطمئن شوید. ممکن است کابل شما صدمه دیده باشد.

2 ـ مطمئن شوید درایور کارت شبکه Lan بخوبی در سیستم‌عامل جدید شناسایی شده است. برای بررسی این موضوع می‌توانید به Device manager بروید یا با استفاده از برنامه ‌Driver Pack Solution، همه درایورهای مورد نیاز را نصب یا به‌روزرسانی کنید.

3 ـ به بخش تنظیمات کانکشن‌ها مراجعه کرده (عبارت ncpa.cpl را در کادر جستجو وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید) و ضمن مراجعه به بخش تنظیمات Local Area Connection مطمئن شوید دریافت آی‌پی و دیگر تنظیمات مورد نیاز برای اتصال رایانه با مودم روی حالت Automatic قرار دارد.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
motahare
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
۰
۰
من یه سئوال از شما داشتم:
تو چت تصویری فایرفاكس آیا تصاویر یا مكالمات یا حتی مكانمون ضبط میشه؟منظورم اینه كه خطری نداره؟امكان هك شدن هست؟
لطفا زودتر جواب بدید احتمال اینكه سر نزنم هست لطفا جوابو برام ایمیل كنین.
باتشكر.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها