پرسش و پاسخ: انتقال متن از Word به موبایل

چند سوال دارم: ۱ ـ چگونــه متنـی را کـه در word تایپ کرده‌ام به موبایلم منتقل کنم؟ مثلا یک متن چند کاراکتری را با فونت‌های مختلف به بخش پیغام‌ها یا message منتقل کنم.
کد خبر: ۸۰۵۴۰۶
پرسش و پاسخ: انتقال متن از Word به موبایل

سیدعلیرضا اخوت از کاشان، روستای ازناوه:

۲ ـ نرم‌افزاری را معرفی کنید که بتوان در محیط آن عربی (با به‌کارگیری علامت‌های فتحه، کسره، ضمه و...) تایپ کرد.

۳ـ غیر از مترجم گوگل آیا سایتی وجود دارد که بتوان در آن متن عربی را ترجمه کرد؟

پاسخ کلیک: برای پرسش اول پیشنهاد می‌کنیم از سایت gokopy.com کمک بگیرید. اطلاعات بیشتر راجع به سرویس ارائه شده در این سایت و نحوه استفاده از آن را نیز می‌توانید با مراجعه به سایت جام‌جم کلیک (click.jjo.ir) و جستجوی عبارت gokopy مشاهده کنید. (به صفحه‌ 12 کلیک شماره 518 نیز می‌توانید مراجعه کنید)

در مورد پرسش دوم نیز همان نرم‌افزار Word را پیشنهاد می‌کنیم. در این برنامه با پایین نگهداشتن کلید Shift و فشار هریک از کلیدها همچون Q,W,E,A,S,D,F و... می‌توانید نشانه‌گذاری و از اعراب استفاده کنید. همچنین با استفاده از افزونه‌ Quran In word نیز می‌توانید آیاتی دلخواه از قرآن مجید را براحتی در محیط Word وارد کنید.

در پرسش سوم نیز مشخص نکردید متن مورد نظرتان را از عربی به چه زبانی می‌خواهید ترجمه کنید، اما مترجم گوگل و مترجم بینگ (https://www.bing.com/translator) جزو بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌روند. علاوه بر بینگ، سایت freetranslation.com نیز امکانات خوبی را برای انجام این کار در اختیار شما قرار می‌دهد.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۲
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
۰
۰
با عرض سلام وخسته نباشید.دنبال هارد اكسترنالی هستم كه فضایی ذخیره سازی بسیار زیادی داشته باشد باشد حدود 10 ترابایت یا بیشتر،مقاوم و بادوام باشد پشتیبانی خوبی داشته باشد و در كل حدالامكان ویژگی های خوب و به درد بخوری داشته باشد و قیمت آن نیز پایین 700هزار تومان داشته باشد میتوانید چند مدل از این هاردها با این خصوصیات تا حد امكان با قیمت مناسب كه در بازار داخلی هم موجود است معرفی كنید.با تشكر:-)
Narges
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
۰
۱۵
سلام
سند ذخیره شده روword رو چجوری ب گوشی اندروید منتقل کنم؟

نیازمندی ها