خالق سریال «فرندز» بار دیگر رسما اعلام کرد که قرار نیست ادامه‌ای بر اثر محبوب تلویزیون آمریکا ساخته شود.
کد خبر: ۷۹۴۱۳۴
«فرندز» دیگر ساخته نمی‌شود

مارتا کافمن خالق سریال پر طرفدار «دوستان» اعلام کرد که قرار نیست مثل سریال های «پرونده های ایکس» و «فول هاوس»، «فرندز» هم بازسازی شود.

کافمن که در حال تهیه سریال «گریس و فرانکی» برای شبکه نتفلیکس است می گوید: «آن سریال («فرندز») در مورد بخشی از زندگیتان است که دوستان شما، خانواده شما هستند. به محض این که شما خانواده خودتان را تشکیل می دهید، دیگر موضوعیت ندارد و الویت های شما تغییر پیدا می کند. برای همین سریال به پایان رسیده است.»

با این وجود خود کافمن هم اذعان کرده که دوست دارد یک بار دیگر ریچل، راس، چندلر، فیبی، مانیکا و جویی را در یک فیلم تلویزیونی یا سینمایی کنار هم ببیند اما احتمالا چنین چیزی اتفاق نمی افتد: «بهتر این است که مردم آن را آرزو کنند، نه این که به آن برسند و دوستش نداشته باشند. ترس از این است که اثر جدید آن چیزی که پیش از این بود، نباشد.»

سریال «فرندز» که به مدت 10 سال از تلویزیون آمریکا پخش می شد یک سیت کام مشهور است که هر اپیزودش در زمانی حدود 22 دقیقه ساخته شده است. این سریال که از سال 1994 پخش تلویزیونی اش آغاز شد تاثیرات بسیار زیادی بر سبک زندگی و ادبیات انگلیسی داشته به طوری که تکه کلام جویی، How you doin’? وارد زبان عامیانه مردم آمریکا شد یا تمام پیتزا فروشی هایی که این سریال را می دیده‌اند می دانند که «مخصوص جویی» یعنی دو عدد پیتزا! اما حتی درآمد هنگفت سازندگان این اثر هم نتوانست مانع از به پایان بردن سریال در سال 2004 شود. پیش از این شایعه شده بود که به مناسبت بیستمین سالگرد تولد این سیت کام آمریکایی، یک اپیزود ویژه با حضور کاراکترهای اصلی به علاوه گانتر و جنیس ساخته خواهد شد که به شدت توسط سازندگان تکذیب شد. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها