ویندوز موبایل 10 به امکنات بسیار پیشرفته‌ای در بخش نقشه خود دسترسی خواهد داشت

امکانی جدید برای نقشه‌های ویندوز موبایل

سیستم ساخته شده بر اساس نقشه گوگل، به کاربران اجازه مشاهده اعماق بدن انسان را می‌دهد

سفر به اعماق بدن انسان با بدل گوگل مپ

یک پروژه تحقیقاتی با الهام‌گیری از ساختار زیبا و کاربری آسان سیستم نقشه گوگل، موفق به ساخت طرحی مشابه شده است که به‌جای نشان دادن نقشه خیابان‌ها، شما را به اعماق پوست انسان می‌برد.
کد خبر: ۷۸۳۹۳۴
سفر به اعماق بدن انسان با بدل گوگل مپ

جام جم کلیک: دانشگاه‌های مختلفی در جهان میزبان پروژه‌های تحقیقاتی الهام گرفته شده از سیستم‌های کامپیوتری هستند و با توجه به فرایند آنلاین شدن این سیستم‌ها، به‌صورت طبیعی پروژه‌هایی از این دست نیز به سمت و سوی آنلاین بودن پیش می‌روند. در این میان و در دانشگاه نیو ساوت ولز در کشور استرالیا، گروهی از محققان برای بررسی ساختار بدن اقدام به ساخت یک سیستم جدید کرده‌اند.

در این سیستم جدید می‌توان سلول‌های پوست بدن را تا عمق بسیار زیادی مشاهده کرد ولی تفاوت آن با مشاهده میکروسکوپیک و مرسوم این است که این سیستم، به‌صورت آنلاین ارائه شده است. طراحان این وب‌سایت برای ارائه چنین ساختاری از خدمات شرکت گوگل بهره‌مند شده‌‌اند و سیستم خود را با الهام‌گیری از خدمات نقشه گوگل، بر روی گوگل مپ پیاده‌سازی کرده‌اند و حتی در نسخه نهایی کار آن‌ها نیز لوگوی گوگل در پایین صفحه قابل مشاهده است.

شایان ذکر است که تنها چند هفته برای ساخت چنین ساختاری اختصاص داده‌ شده است درحالی که اگر در گذشته چنین عملیاتی را در نظر داشتید، به‌علت عدم وجود امکانات فراوان و ویژه کامپیوتری امروز ممکن بود که سالیان سال به فعالیت برای ساخت این سیستم نیاز داشته باشید.

این سیستم درحال حاضر تنها به ساختار پوست انسان محدود شده است ولی در صورت موفقیت آن می‌توان انتظار داشت که نسخه‌ای از گوگل مپ برای اکتشاف داخلی بدن ساخته شود که بدون شک مشاهده آن برای هر کسی هیجان‌انگیز خواهد بود.

برای مشاهده این نقشه منحصربه‌فرد می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید، شایان ذکر است که پوسته کاربری این نقشه، هیچ‌ تفاوتی با پوسته کاربری گوگل مپ ندارد و به‌سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها