نابودی خودروهای پرنده در مرحله آزمایش

وقتی از آسمان خودرو می‌بارد

کمپانی قدرتمند گوگل سرویسی به نام Street View یا نمای خیابان دارد که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از طریق اسمارت فون و یا هر دستگاهی به گشت و گذار در شهر‌های مختلف (البته تنها شهر‌هایی که دارای این سرویس هستند) بپردازند.
کد خبر: ۷۴۰۵۳۸
خودروی سرویس Street View گوگل دوباره تصادف کرد!

به گزارش جام جم کلیک به نقل از آی‌تی رسان: کمپانی قدرتمند گوگل سرویسی به نام Street View یا نمای خیابان دارد که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از طریق اسمارت فون و یا هر دستگاهی به گشت و گذار در شهر‌های مختلف (البته تنها شهر‌هایی که دارای این سرویس هستند) بپردازند. در تصویر زیر می‌توانید نواحی تحت پوشش این سرویس را مشاهده کنید.

تصاویر سرویس مذکور توسط خودرو‌های مخصوصی گرفته می‌شود که گوگل اقدام به تغییراتی در آن‌ها کرده است. بر روی خودرو‌های گوگل یک دوربین چند جهته قرار داده شده است که باعث می‌شود یک تصویر سه‌بعدی از محیط به دست آید و سپس بعد از تهیه تصاویر، گوگل اقدام به ویرایش آن‌ها می‌کند، در این بخش گوگل پلاک خودرو‌ها، تبلیغات خیابانی و چهره افرادی که در خیابان هستند را تار می‌کند تا قابل تشخیص نباشد، سپس تصاویر در سرویس مذکور قرار می‌گیرند تا کل کاربران جهان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند (البته ناگفته نماند که گشت و گذار در Street View نیازمند پهنای باند زیاد اینترنت است و ترافیک زیادی را نیز مصرف می‌کند).

اما همیشه هم اوضاع برای بر وقف مراد نیست، گاه گاهی این کمپانی بزرگ نیز با مشکلات مواجه می‌شود. در تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید یکی از این مشکلاتی هست که گوگل چندین بار تا کنون با آن مواجه شده است. این خودرو‌های تقریبا گران قیمت گوگل چون در محیط شهری رفت آمد می‌کنند گاها دچار تصادفاتی می‌شوند که توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند (تصادف زیر اخیرا اتفاق افتاده است).

البته این اولین تصادف این خودرو‌ها نیست و در ادامه می‌توانید چندین تصادف دیگر از آن‌ها را مشاهده نمایید.

نظر شما در خصوص سرویس Street View چیست؟ آیا تاکنون از این سرویس استفاده کرده‌اید؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها