رودر روی شیرها ، لحظاتی نفسگیر + فیلم

در این فیلم مهیج و نفسگیر حیات وحش دو فیلمبردار نشنال جئوگرافیک که در یک قفس استتاری هستند هنگام شب از سوی چهار شیر غول پیکر محاصره شده و حتی جرات نفس کشیدن به صدای بلند را ندارند.
کد خبر: ۷۷۷۳۳۷
رودر روی شیرها ، لحظاتی نفسگیر + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نشنال جئوگرافیک، دو فیلمبردار حیات وحش شبکه نشنال جئوگرافیک برای فیلمبرداری از یک شیر نر مسلط به نام بیگیندودا و ماده اش به نام سوکازی جانشان را به خطر انداختند.

هنگام شب است، بیگیندودا درست پشت شیشه قفس استتاری دو فیلمبردار قرار دارد. آنها آهسته صحبت کرده و نفسشان را در سینه حبس کرده اند. آنها برای لحظه ای شیر نر بالغ را گم می کنند اما سپس او را به همراه سوکازی ماده اش در حال خوردن لاشه یک شکار در فاصله ای نزدیک می بینند.

معمولا شیر نر مسلط ابتدا شروع به خوردن لاشه شکار می کند اما حضور سوکازی ماده شیری که بیگیندودا به او علاقه مند است شرایط را تغییر داده است.

دو برادر بیگیندودا به مقابل قفس آمده اند . آنها توجهی به لاشه شکار ندارند بلکه توجه شان معطوف به دو موجودی است که داخل قفس هستند.

بیگیندودا و سوکازی از میان تاریکی بیرون می آیند. قفش از سوی چهار جانور درنده محاصره شده است. مشخص نیست بیگیندودا دوباره به سراغ لاشه می رود یا به قفس حمله می کند.

از بخت خوش دوفیلمبردار، سلسله مراتب قدرت در ائتلاف شیرهای نر خود را نشان می دهد. بیگیندودا به دو برادرش حمله می کند تا آنها را از سوکازی ماده اش دور کند و تملکش بر او را نشان دهد.

بیگیندودا از ماده اش در برابر برادرانش دفاع می کند. حضور سوکازی معادله در گروه شیرهای نر را بر هم زده است. برادران بیگیندودا به لاشه که در فاصله 60 سانتی متری قفس است نزدیک می شوند.
برخلاف معمول که ابتدا باید بیگیندودا باید غذا بخورد دو برادرش شروع به خوردن می کنند. یکی از آنها تکه بزرگی از گوشت قفسه سینه لاشه را می بلعد. بیگیندودا توجهی به آنها ندارد و فقط از ماده اش مراقبت می کند.

دو شیر نر به سوی فیلمبرداران وحشتزده می غرند و سپس لاشه ای را که برای جلب آنها به قفس متصل است می کشند. قفس نیز به همراه لاشه بر اثر قدرت آرواره های شیرهای نر کشیده شده و امکان دارد با درختان برخورد کرده و واژگون شود.

فیلمردارها از فاصله یک متری و از پشت شیشه ایمنی قفس شاهد قطعه قطعه شدن لاشه از سوی دو شیر نر هستند.

این فیلم مهیج حیات وحش را باهم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها