دوست دارید موجود بودن نام‌های کاربری مورد نظر در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف را به‌طور همزمان و در چند ثانیه بررسی کنید؟
کد خبر: ۷۷۳۵۷۲
بررسی نام‌های کاربری موجود در سرویس‌های اینترنتی

شاید چند سال پیش برای عضویت در سرویس‌های مختلف اینترنتی با مشکل انتخاب نام کاربری مواجه نبودید، زیرا کاربران اینترنت نسبت به زمان حاضر کمتر بودند و کمتر کاربری نیز در سرویس‌های ارائه شده از سوی سایت‌های اینترنتی عضو می‌شد، اما اکنون شاید بتوان سخت‌ترین بخش عضویت در یک سایت یا شبکه اجتماعی و استفاده از خدمات آن را انتخاب نام کاربری به‌شمار آورد!

بسیاری از نام‌های کاربری قبلا توسط کاربران انتخاب شده‌اند و این شرایط زمانی دشوارتر می‌شود که شما بخواهید یک نام کاربری واحد برای سرویس‌های مختلفی که در آنها عضو می‌شوید، انتخاب کنید. برای مثال ممکن است قصد داشته باشید برای شرکت خود صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید و قصد دارید همه این صفحات را با یک نام کاربری واحد به ثبت برسانید. در حالت عادی باید وارد تک‌تک سایت‌هایی بشوید که قصد عضویت در آنها را دارید و موجود بودن نام کاربری موردنظر برای ثبت‌نام را بررسی کنید.

اگر دوست دارید موجود بودن نام‌های کاربری مورد نظر در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف را به‌طور همزمان و در چند ثانیه بررسی کنید، از روش زیر کمک بگیرید:

1 ـ برای انجام این کار می‌توانید از سایت NameChk کمک بگیرید. برای استفاده از این سایت با مراجعه به آدرس زیر به آن وارد شوید:

http://namechk.com

2 ـ در ادامه کادری در بالای سایت به ‌نمایش درآمده که می‌توانید نام کاربری مورد نظرتان را در آن وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید یا روی Chk کلیک کنید.

3 ـ در چند ثانیه فهرستی از سایت‌های تحت پوشش آن بررسی می‌شود و در صورتی که نام کاربری مورد نظر شما در بخش عضویت این سایت‌ها قابل انتخاب باشد، گزینه‌ Available مقابل هر گزینه به‌نمایش درمی‌آید.

توجه: در حالت پیشفرض فهرست نتایج بررسی شامل 82 سایت است که می‌توانید با کلیک روی گزینه ‌ Show All ـ 157(زیر کادر جستجو) نتیجه بررسی را روی 157 سایت مشاهده کنید. (پینترست، یوتیوب، وردپرس، فیسبوک، توئیتر، لینکداین، فلیکر، پیکاسا، چیمپ و... برخی سایت‌های موجود در این سرویس است.)‌

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها