همان‌طور که می‌دانید سایت یوتیوب یکی از برترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در جهان به‌شمار می‌رود. بسیاری از کاربران با استفاده از این سایت ویدئوهای خود را با دیگر کاربران به اشتراک می‌گذارند و شاید آرشیوی بیش از صدها یا حتی هزاران ویدئو را در این سایت آپلود کرده باشند.
کد خبر: ۷۷۶۷۰۷
دانلود ویدئوهای یوتیوب با کیفیت اصلی

همان‌طور که می‌دانید سایت یوتیوب یکی از برترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در جهان به‌شمار می‌رود. بسیاری از کاربران با استفاده از این سایت ویدئوهای خود را با دیگر کاربران به اشتراک می‌گذارند و شاید آرشیوی بیش از صدها یا حتی هزاران ویدئو را در این سایت آپلود کرده باشند.

گاهی ممکن است با پیدایش یک سرویس جدید بخواهید ویدئوهای خود را به آن سرویس نیز منتقل کنید، ولی مشکل در انجام این کار زمانی مشاهده می‌شود که ویدئوهای آپلود شده در یوتیوب را از هارد‌دیسک رایانه‌ خود حذف کرده باشید. در این شرایط چنانچه بخواهید از ناحیه کاربری اکانت یوتیوب خود ویدئوها را دانلود کنید، کیفیت اصلی آنها در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. پس باید با استفاده از روش‌های دیگری این کار را انجام دهید.

دوست دارید بدون استفاده از نرم‌افزارها و سرویس‌های آنلاین دانلود ویدئو از یوتیوب که مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند و شما را مجبور می‌کنند تک‌تک ویدئوها را دانلود کنید، به‌صورت یکجا آرشیو کامل ویدئوهای آپلودی خود را از یوتیوب دانلود کنید؟ برای انجام این کار به روش زیر عمل کنید:

1ـ ابتدا به محوطه کاربری خود در سرویس گوگل وارد شوید و در ادامه به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.google.com/settings/takeout

2ـ پس از مراجعه به لینک زیر صفحه‌ای برای شما به‌نمایش درخواهد آمد که قابلیت دانلود آرشیوهای مختلف از سرویس‌های گوگل را در اختیارتان قرار می‌دهد. ابتدا با کلیک روی گزینه‌ Select none همه انتخاب‌های فعال را غیرفعال کرده و در ادامه با کلیک روی گزینه‌ مقابل YouTube، آن را فعال کنید.

3ـ روی کلید Next کلیک کنید تا پنجره‌ دانلود آرشیو ویدئوهای یوتیوب در اختیار شما قرار گیرد.

4ـ با انتخاب فرمت فایل آرشیو، چگونگی دانلود یا ذخیره‌سازی آن را نیز مشخص کنید. به‌عنوان مثال با انتخاب گزینه‌ Zip، گوگل آرشیوی از تمام فایل‌های ویدئویی شما را در یک فایل فشرده Zip جمع‌آوری کرده و با انتخاب گزینه‌ Send Download Link via Email، لینک دانلود فایل نهایی را برای شما ایمیل می‌کند. همچنین با انتخاب گزینه‌ Add to Drive فایل فشرده نهایی در گوگل درایو شما ذخیره می‌شود و می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید آن را دانلود کنید. توجه داشته باشید در حالت اول لینک دانلود برای یک هفته فعال است و در انتخاب گزینه‌ گوگل‌درایو نیز محدودیت حجم فایل آپلودی باتوجه به حجم باقیمانده شما در سرویس گوگل درایو محاسبه می‌شود.

امیر عصاری / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
lk
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
۰
۰
یوتیوب؟؟
مگه فیلتر نیست؟! پس این آموزشها رو برای خارجی ها گذاشتید؟ اگه آره چرا به زبان فارسی؟
آرش
Armenia
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
۰
۰
وقتی این سایت تو ایران فیلتر هست ، این مطلب چه سودی داره ؟ البته همه میدونیم كه همه از فیلترشكن استفاده می كنند، فقط خواستم بگم ما چقدر تناقض داریم ! ممنون.
آرش
Armenia
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
۰
۰
بله با نظر شما كاملا موافقم . خود من مقیم خارج از كشور هستم و خواننده پر و پا قرص شما . فقط میخواستم بگم جالبه كه روزنامه رسمی یك كشور راه حل هایی برای استفاده بهتر و سریع تر از یك سایت ارائه میده كه بنا بر دلایلی فیلتره و حتی رئیس جمهور عزیزمون هم در شبكه های اجتماعی كه باز هم فیلتره حساب كاربری دارن و فعال هستن . باز هم ممنون از صبر و بردباری شما
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
۰
۰
شما كه این اموزشو گذاشتین یه فیلتر شكن خوبم معرفی میكردین اموزشتون تكمیل میشد !
وحید
Singapore
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
۰
۰
آیا منظور از محوطه كاربری در گوگل، همان جیمیل است؟( اگر پاسخ منفی است لطفا توضیح دهید چگونه حساب كاربری در گوگل درست كنیم.)
مورد بعدی اینكه چرا وقتی لینك
http:‌/‌‌/‌www.google.com‌/‌settings‌/‌takeout
را در مرورگر خود وارد میكنم پس از جستجو صفحه ای برای ادامه كار باز نمیشود؟
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
۰
۰
با سلام. وقتی به لینك ------- مراجعه میكنم، پس از كلیك روی گزینه‌ Select none و غیر فعال كردن همه انتخاب های فعال، برای ادامه كار YouTube وجود ندارد كه گزینه ی مقابل آن را فعال كنم. لطفا راهنمایی فرمایید.
وحید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
۰
۰
با سلام. لینك را نیز درست وارد كردم ولی متاسفانه گزینه ی یوتیوب وجود ندارد تا آن را فعال كنم. لطفا راهنمایی فرمایید.
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
۰
۰
با سلام. باور بفرمایید كه گزینه های voice و you tube در صفحه ی مرورگر من وجود ندارد. آخرین گزینه ها Profile و Tasks می باشند، و زیر آنها next است. اگر قابلیت فرستادن عكس در قسمت ارسال نظرات موجود بود، از صفحه مرورگر خود عكس میگرفتم و برای شما ارسال میكردم. لطفا راهنمایی فرمایید تا بتوانم این مشكل را حل كنم.
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
۰
۰
سلام. خیر بنده عضو یوتیوب نیستم، و تا به حال ویدیوئی در یوتیوب آپلود نكرده ام. ولی میخواهم بعضی از ویدوئوها را از یوتیوب دانلود كنم، آیا با این روش امكان پذیر است؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها