پرسش و پاسخ: پیغام به‌روزرسانی ویندوز

سیدرضا عبدموسوی از بندرانزلی: ویندوز رایانه من 7 است. پس از این‌که تمامی آپدیت‌های ویندوز دانلود و روی ویندوز نصب شد، دوباره در پنجره windows update با فهرستی از آپدیت‌هایی که قبلا نصب شده مواجه شدم.
کد خبر: ۷۶۹۹۳۹
پرسش و پاسخ: پیغام به‌روزرسانی ویندوز

سیدرضا عبدموسوی از بندرانزلی: ویندوز رایانه من 7 است. پس از این‌که تمامی آپدیت‌های ویندوز دانلود و روی ویندوز نصب شد، دوباره در پنجره windows update با فهرستی از آپدیت‌هایی که قبلا نصب شده مواجه شدم. سوال من این است که با وجود این‌که پیغام به‌روزرسانی موفقیت‌آمیز ویندوز را دریافت کردم، چرا باز هم در پنجره مذکور همان موارد دوباره برای دانلود و نصب پیشنهاد می‌شود؟

پاسخ کلیک: مطمئنا در صورتی‌که عملیات دانلود و به‌روزرسانی به‌طور کامل انجام شود، دانلود و نصب مجدد صورت نمی‌گیرد. ممکن است فهرستی که مشاهده می‌کنید تشابه در عنوان باشد، اما چنانچه دقیق‌تر گزینه‌ها را بررسی کنید کدهایی شامل حروف KB همراه با اعداد را مشاهده خواهید کرد که هرکدام یک عدد منحصر‌به‌فرد را به‌نمایش درآورده‌اند. چنانچه دو فایل به‌روزرسانی با کد یکسان را مشاهده کنید حرف شما درست است و این اتفاق عجیبی است. اما در صورتی‌که این کدها با هم متفاوت باشند، نشان‌دهنده تفاوت در فایل‌های به‌روزرسانی است.

همچنین توجه داشته باشید در بسیاری از موارد برخی آپدیت‌ها پیش‌نیاز برخی از به‌روزرسانی‌های بعدی به‌شمار می‌روند. پس ممکن است تمام عملیات به‌روزرسانی در یک مرحله انجام نشود و پس از اتمام مرحله‌ اول، فایل‌های مرحله‌ دوم برای به‌روزرسانی برای شما فهرست شوند.

برای دستیابی به فهرست به‌روزرسانی‌های صورت گرفته و مشاهده وضعیت به‌روزرسانی اعم از موفق، شکست‌خورده و لغو شده نیز می‌توانید پس از کلیک روی منوی استارت، آیکون Windows Update را فشار دهید و در ستون سمت چپ گزینه‌ View update history را انتخاب کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها