جامجم آنلاین: هکرها از حساب یک پیرمرد در سایت حراجی eBay ولخرجی کردند.
کد خبر: ۷۶۴۱۴

به گزارش روزنامه سان یک پیرمرد آلمانی به نام هورست لوکاس 12 دوچرخه چهار قایق و یک گوشی تلفن همراه بسیار لوکس دریافت کرد و زمانی که پرسید اینها را چه کسی سفارش داده؛ به او گفته شد که «خودت اینها را از حراجی سایت eBay خریداری کردهای!»
پیرمرد آلمانی بینوا که روحش از این ماجرا خبر نداشت علاوه بر این وسایل دهها بلیت کنسرت موسیقی راک که بیشتر مخصوص جوانها است تحویل گرفت.
لوکاس مجبور شد همه وسایل را تمام و کمال به فروشندگان اصلی آنها در سایت eBay بازگرداند و البته به خاطر این کار از طرف مالکان اولیه که خیال میکردند جنس خود را در eBay فروختهاند مورد حمله و سرزنش قرار گرفت.
پیرمرد به پلیس می گوید: «من آخرین روزهای زندگیام را میگذرانم و چه لزومی دارد در این سن و سال سر به سر مردم و فروشندگان آنلاین بگذارم.»
او از این که برخی فروشندگان که حالا مجبور شدهاند جنس خود را دوباره پس بگیرند با ارسال نامهها و ایمیلهایی او را نفرین کرده و یا به او فحاشی کردهاند ابراز ناراحتی کرد.
پلیس با هماهنگی سایت eBay در حال جستجو برای یافتن هکر یا هکرهایی است که به نام این پیرمرد در حراج eBay شرکت کرده و این اجناس را به نام او سفارش دادهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها