شرکت اچ‌تی‌سی عرضه آپدیت اندروید ۵ را برای گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی وان M8 خود آغاز کرده است. این آپدیت هم‌اکنون برای گوشی‌های موسوم به نسخه توسعه‌دهندگان و گوشی‌های عادی و بدون قرارداد آغاز شده است.
کد خبر: ۷۵۹۴۷۱
آپدیت اندروید ۵ اچ‌تی‌سی وان M8 از راه رسید

به گزارش جام جم کلیک: شرکت اچ‌تی‌سی عرضه آپدیت اندروید ۵ را برای گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی وان M8 خود آغاز کرده است. این آپدیت هم‌اکنون برای گوشی‌های موسوم به نسخه توسعه‌دهندگان و گوشی‌های عادی و بدون قرارداد آغاز شده است.

البته عرضه این آپدیت چندان دور از انتظار نبود و این شرکت پیش از این از عرضه این آپدیت در آینده نزدیک یک تا دو هفته‌ای خبر داده بود و حالا این آپدیت از طریق وای‌فای و خود گوشی قابل دریافت است.

ظاهرا آپدیت اندروید ۵ اچ‌تی‌سی وان M8 چیزی در حدود ۵۸۵ مگابایت است و شامل رابط کاربری اندروید ۵ در کنار قابلیت‌های امنیتی، صفحه قفل و بخش اعلان‌ها، بخش اپلیکیشن‌های اخیر (Recent App) جدید و سایر قابلیت‌های اندروید ۵ است که مطمئنا تاکنون درباره آنها فراوان شنیده‌اید.

هنوز از عرضه این آپدیت در ایران نشانه‌ای دیده نشده و ظاهرا هنوز موج این آپدیت به ایران نرسیده اما مطمئنا در آینده بسیار نزدیک شاهد عرضه آن در ایران خواهیم بود.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها