بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که با توجه به مشکلات ناشی از فرود هواپیما در فرودگاه سیدنی، مجبور شده بودند به ملبورن بروند و صبح روز بعد دوباره به سیدنی برگردند، با وجود خستگی ناشی از این مسافرت طولانی دیروز نخستین جلسه تمرین خود را در استرالیا برگزار کردند.
کد خبر: ۷۵۴۷۸۶

این تمرین 90 دقیقه‌ای در محل کمپ تمرینی تیم ملی که آب و هوایی مشابه آفریقای جنوبی، محل اردوی قبلی تیم ملی داشت، برگزار شد. تمرین دیروز تیم ملی در حالی برگزار شد که مهرداد پولادی هم همراه دیگر نفرات تمرین کرد.

مهرداد پولادی پس از حل مشکل خود از فرودگاه دوبی همراه ملی‌پوشان شد و با تیم ملی به استرالیا رفت تا به این ترتیب کی‌روش با همه 23 بازیکن خود راهی سیدنی شده باشد.

تمجید AFC از نکونام

سایت AFC در گزارشی جواد نکونام را فرمانده تیم ملی ایران در رسیدن به چهارمین قهرمانی جام ملت‌های آسیا قلمداد کرد.

در فاصله 9 روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا ، سایت AFC در گزارشی به آخرین شرایط ایران برای حضور در این جام پرداخت. در بخشی از این گزارش آمده است: کارلوس کی‌روش 13 بازیکن حاضر در جام جهانی برزیل را به فهرست ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا فرا خوانده است تا پس از قهرمانی در سال 1976 بار دیگر ایران را به رتبه نخست قاره کهن برساند. در این راه کاپیتان با تجربه اوساسونا یعنی جواد نکونام، فرمانده تیم ملی است تا آنها رویای کسب چهارمین قهرمانی جام ملت‌ها را پس از بردن این جام در سال‌های 1968، 1972 و 1976 به واقعیت تبدیل کنند.

ایران در گروه C با بحرین، امارات و قهرمان جام خلیج‌فارس یعنی قطر همگروه است و نخستین بازی‌اش را بیست و یکم دی، مقابل بحرین در ورزشگاه ملبورن انجام می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها