گلاره عباسی برای بازی در نقش اصلی فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره اسب نقره‌ای روسیه شد.
کد خبر: ۷۴۴۳۵۵
گلاره عباسی سوار بر «اسب نقره‌ای» شد

به گزارش تسنیم، همچنین فیلم «اشیا...» به‌عنوان نخستین ساخته سینمایی نرگس آبیار هم جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران این جشنواره را دریافت کرد.

گلاره عباسی بازیگر جوان تلویزیون و سینما که این روزها با نقش فردوس فیلم «شیار 143» بر پرده سینما حضور دارد، پیش از اعلام جوایز این جشنواره، به استقبال تماشاگران روسی از فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال تماشاگران روس از این فیلم‌سینمایی خوب بود و گروه‌های سنی مختلفی برای دیدن این فیلم در نوبت‌های نمایش آن آمده بودند.

بازیگر سریال‌های «شیدایی» و «مدینه» ادامه داد: دانش‌آموزان، زنان خانه‌دار، افراد شاغل و همچنین دانشجویان ایرانی مقیم روسیه به دیدن این فیلم آمده بودند و حضور این تعداد تماشاگر و استقبال از فیلم دور از انتظار بود.

نرگس آبیار کارگردان فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» هم در این جشنواره عنوان ارزشمند بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آنِ خود کرد.

فیلم‌سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» درباره زن بارداری به نام لیلا است که با مشکلاتی در زندگی دست به گریبان است که این مشکلات گرچه کوچک و بی‌اهمیت هستند، اما برای او بزرگ جلوه می‌کنند.

نخستین جشنواره «اسب نقره‌ای» در شهر اوفا در مرکز مسلمان‌نشین جمهوری باشقیرستان روسیه برگزار شد و علاوه بر فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند»، مستند ایرانی «مشتی اسماعیل» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری نیز در این رویداد سینمایی نمایش داده شد.

همچنین در این جشنواره ده فیلم داستانی و 14 فیلم در بخش مستند بلند از کشورهای روسیه، آلمان، آذربایجان، بلاروس، قرقیزستان، کوبا، بلغارستان، عراق، لیتوانی و جمهوری‌های مختلف فدراسیون روسیه حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها