در آینده ای دور، تنها موجودات دنیا ربات ها هستند. آن ها آخرین باقی مانده از روح انسان هستند. با این حال، بشریت نمرده است. فناوری‌ای وجود دارد که قادر به انتقال خاطرات به این روبات ها می باشد. اما با فضای محدود، خاطرات جدید به تدریج جایگزین قدیمی ها می شوند. برای جلوگیری از محو شدن احساسات در خاطرات انسان ها، ربات ها احساسات را به موسیقی تبدیل کرده، و در مکانی به نام Cytus ذخیره می کنند.
کد خبر: ۷۳۸۰۷۲
سرعت‌عمل خود را  با نوت‌های Cytus آزمایش کنید

در آینده ای دور، تنها موجودات دنیا ربات ها هستند. آن ها آخرین باقی مانده از روح انسان هستند.

با این حال، بشریت نمرده است. فناوری‌ای وجود دارد که قادر به انتقال خاطرات به این روبات ها می باشد. اما با فضای محدود، خاطرات جدید به تدریج جایگزین قدیمی ها می شوند.

برای جلوگیری از محو شدن احساسات در خاطرات انسان ها، ربات ها احساسات را به موسیقی تبدیل کرده، و در مکانی به نام Cytus ذخیره می کنند.

ربات ها از این موسیقی ها برای تجربه احساسات انسانی و رویای وجود داشتن روح در هر یک از آن ها، استفاده می کنند. همانطوری که از داستان بازی مشخص است، موسیقی مهمترین المان این عنوان می باشد. ویژگی مهم بازی، وجود بیش از ۱۰۰ موسیقی و دو سطح دشواری است.

سبک های موسیقی زیادی از جمله POP, JAZZ, TRANCE, HARDCORE, DRUM ‘N BASS در بازی استفاده شده است. تصاویر بازی بوسیله دست طراحی شده اند.

گیم پلی ساده بوده، اما عادت کردن به آن قدری سخت و به زمان زیادی نیاز دارد. نوت های موسیقی به صورت دایره در مکان های مختلف صفحه و در سه حالت مختلف هستند. دسته اول که باید لمس شوند، دسته دوم که باید برای مدتی نگه داشته شوند، و دست سوم که باید انگشتان را طبق مسیر تعیین شده حرکت دهید.

خط سیاهی از بالا به پایین و پایین به بالای صفحه حرکت می کند، که با قرار گرفتن این خط بر روی این دایره ها، شما باید دایره ها را لمس کنید. هرقدر زمانبندی و تعداد لمس های صحیح بیشتر باشند، امتیاز بیشتری کسب می کنید. امکان به اشتراک گذاری در فیس.بوک نیز وجود دارد.

دانلود بازی Cytus مناسب اندروید

دانلود بازی Cytus مناسب iOS

منبع: گیم‌فا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها